Friday, March 3, 2017

ဗုဒၶ မေျဖၾကားေသာ ျပႆနာမ်ား " ေဆာင္းပါး



၁။ ဘုုရားရွင္ ပြင့္ထြန္းလာသည္နွင့္ တျပိဳင္နက္ လူ၊ နတ္၊ ျဗဟၼာ သတၱ၀ါအားလံုးတို႔၏ ၀ဋ္ဆင္းရဲမွ ထြက္ေျမာက္ရာ နိဗၺာန္အလို႔ငွာ သစၥာေလးပါးတရားကို ေဟာၾကားေတာ္မူပါသည္ … ေဟာၾကားသည့္အခ်ိန္မွစ၍ ယေန႔အခ်ိန္အထိ မည္သူမွ် ေစာဒက မတက္္နုိင္ေသးေသာ သစၥာတရားကို ေဟာၾကားနုိင္မူေၾကာင့္ ထင္ရွားေက်ာ္ၾကား လူသိမ်ားျပီး သာသနာေတာ္ၾကီး ထြန္းကား စည္ပင္ခဲ့၏ …

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

( ဘုရားရွင္ကို စြပ္စြဲျခင္း )

၂။ ထိုအခ်ိန္၌ ဘုရားအမည္ခံျပီး ၀ါဒတီထြင္ တပည့္တပင္းမ်ားလွေသာ တိတၱိဆရာၾကီးတို႔၏ တန္ခိုးရွိန္၀ါ ေလွ်ာ့က်လာေသာအခါ ဘုရားရွင္အား မည္သို႔ေျဖေျဖ အျပစ္မလြတ္သည့္ ျပႆနာမ်ား ဖန္တီးျပီး ေမးျမန္းၾက၏ … ထိုေမးခြန္းမ်ားကို ေလွ်ာ္ကန္ေအာင္ ေျဖၾကားနုိင္သျဖင့္ ေမးျမန္းလာသူတို႔သာ ဗုဒၶ၏တပည့္ သာ၀က ျဖစ္ၾကကုန္၏ … သုိ႔ေသာ္ တစ္ခ်ိဴ႔ေသာ ေမးခြန္းျပႆနာမ်ားကိုကား ျမတ္စြာဘုရားရွင္ ေျဖၾကားျခင္း မျပဳခဲ့ေပ … ထိုသို႔ ေျဖၾကားျခင္းမျပဳသည္ကိုပင္ မသိ၊ နားမလည္၍ မေျဖျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း စြပ္စြဲေျပာဆိုၾကရာ ဘုရားရွင္၏ တစ္ခ်ိဴ႔ေသာ တပည့္ရဟန္းကပင္ ထင္ေယာင္ထင္မွား ျဖစ္၍ ဘုရားရွင္ကို ေမးေလွ်ာက္ၾကေလ၏ …

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

( မာလုက်၏ အေမး နွင့္ ဗုဒၶ၏ အေျဖ )

၃။ မာလုက်ပုတၱဟု အမည္ရေသာ ရဟန္းသည္ ဘုရားရွင္ကို ဤသို႔ ေမးေလွ်ာက္၏ ..

မာလုက် - အရွင္ဘုရား ေလာက သည္ ျမဲသေလာ၊ မျမဲသေလာ
ဗုဒၶ - ငါဘုရားရွင္ မေျဖၾကားေပ။

မာလုက် - အရွင္ဘုရား ေလာကသည္ အစအဆံုး ရွိသေလာ၊ မရွိသေလာ..
(ေလာက၌ သတၱေလာက၊ သခၤါရေလာက၊ ၾသကာသေလာက ၃ ပါးရွိရာ ယေန႔ေခတ္ ဗုဒၶဘာသာ၀င္တို႔ကို ေမးခြန္းထုတ္ခံရေသာ လူဘယ္က စျဖစ္သနည္း စေသာ အေမးမ်ား သည္ ဤ ေမးခြန္းတြင္ အၾကံဳး၀င္ပါသည္။)
ဗုဒၶ - ငါဘုရားရွင္ မေျဖၾကားေပ။

မာလုက် - အသက္သည္ ပင္ ကိုယ္ေလာ … အသက္ကတျခား ကိုယ္က တျခားေလာ …
ဗုဒၶ - ငါဘုရားရွင္ မေျဖၾကားေပ။

မာလုက် - သတၱ၀ါေသျပီးေနာက္ ျဖစ္ေသးသေလာ … မျဖစ္သေလာ …
ဗုဒၶ - ငါဘုရားရွင္ မေျဖၾကားေပ။

မာလုက် - သတၱ၀ါေသျပီးေနာက္ ျဖစ္သည္လည္းရွိ … မျဖစ္သည္လည္း ရွိသေလာ …
ဗုဒၶ - ငါဘုရားရွင္ မေျဖၾကားေပ။

မာလုက် - အရွင္ဘုရား သတၱ၀ါေသျပီးေနာက္ ျဖစ္သည္လည္း မဟုတ္ … မျဖစ္သည္လည္း မဟုတ္ပါသေလာ ..
ဗုဒၶ - ငါဘုရားရွင္ မေျဖၾကားေပ။

မာလုက် - အရွင္ဘုရား ထုိအေၾကာင္းမ်ားကို ျမတ္စြာဘုရားရွင္ မေျဖၾကားပါက တပည့္ေတာ္ လူထြက္အ့ံ … အကယ္၍ အရွင္ဘုရား မသိလွ်င္လည္း မသိေၾကာင္း ၀န္ခံျခင္းသည္သာလွ်င္ ရိုးသားေျဖာင့္မတ္ရာ ေရာက္ပါသည္ … ဘုရား...

ဗုဒၶ - အခ်ည္းနွီးေယာက်ၤား “ ေလာကျမဲ၊ မျမဲ စေသာ ေမးခြန္းမ်ားကို ျမတ္စြာဘုရားမေျဖၾကားပါက ငါသည္ ျမတ္စြာဘုရားထံမွ အက်င့္ျမတ္ကို မက်င့္အံ့ ” ဟု တစ္စံုတစ္ေယာက္ေသာသူက ဆိုပါက ထိုသူသည္ အက်င့္ျမတ္ကို မက်င့္ဘဲသာလွ်င္ ေသလြန္ရာ၏ … ငါကား ထိုေမးခြန္းမ်ားကို ေျဖၾကားမည္မဟုတ္ေပ …

ဗုဒၶ - မာလုက် ... ဥပမာ - အဆိပ္လူးျမွား စူး၀င္ေနသူအား ေဆးဆရာက ျမွားကို နွူတ္ပယ္ မည္လုပ္ေသာအခါ မိမိအား ျမွားျဖင့္ပစ္သူမွာ မည္သူနည္း၊ ထိုသူသည္ ယုတ္သေလာ၊ အမ်ိဴးျမတ္သေလာ၊ မည္သုိ႔ေသာ ေလးျဖင့္ ပစ္သနည္း၊ မည္သို႔ေသာ ျမွားျဖစ္သနည္း စေသာ အေၾကာင္းမ်ားကို မသိရေသးမီ ျမွားကို မနွူတ္ရန္ ေျပာဆို၏ … ထိုသူသည္ ျမွားကို မနွူတ္ရဘဲ ထိုျမွား အဆိပ္ျဖင့္ပင္ ေသလြန္ရန္သာ ရွိ၏။ ထိုအေၾကာင္းမ်ားကို ကား သိနုိင္သြားလိ္မ့္မည္ မဟုတ္ေပ …

မာလုက် .. ေလာကျမဲ၊ မျမဲ စေသာ အေၾကာင္းမ်ားကို သိျခင္းသည္ မိမိဆင္းရဲ ကုန္ ခမ္းျခင္းငွာ ျဖစ္နုိင္မည္ေလာ …

မာလုက် - မျဖစ္နုိင္ပါဘုရား …

ဗုဒၶ - မာလုက် ... ေလာကျမဲေနသည္ျဖစ္ေစ၊ မျမဲသည္ျဖစ္ေစ … ေလာက သည္ အဆံုးရွိသည္ျဖစ္ေစ၊ မရွိသည္ျဖစ္ေစ … ေမြးဆင္းရဲ၊ အိုဆင္းရဲ၊ ေသဆင္းရဲ ဟူေသာ စိုးရိမ္ျခင္း၊ ငိုေၾကြးျခင္း၊ ကိုယ္စိတ္ဆင္းရဲျခင္း၊ ကိုယ္စိတ္ပင္ပန္းျခင္း တို႔သည္ ရွိေနသည္သာ ျဖစ္၏… ငါကား မ်က္ေမွာက္ဘ၀၌ ထိုဆင္းရဲတရား တို႔ကို ပယ္ေဖ်ာက္ရန္ေဟာၾကား၏… ထို႔ေၾကာင့္ ငါေဟာသည္ကို ေဟာသည္ဟု မွတ္ပါ.. မေဟာသည္ကို မေဟာ ဟု မွတ္ပါ …

မာလုက် … ထိုေလာကျမဲ၊ မျမဲ ေလာက အစအဆံုး ရွိ၊ မရွိစေသာ အေၾကာင္းတို႔ကို ငါမေဟာၾကားေပ… အဘယ္ေၾကာင့္ မေဟာ သနည္း ဆိုေသာ္ ထိုအေၾကာင္းမ်ားသည္ အက်ိဴးစီးပြားနွင့္ မစပ္၊ အက်င့္ျမတ္၏ အစဦးလည္း မဟုတ္၊ ၀ဋ္ဆင္းရဲ၌ ျငိီးေငြ႔ျခင္း၊ တပ္မက္မူကင္းျခင္း၊ ဆင္းရဲခ်ဴပ္ျငိမ္းျခင္း၊ အသိဥာဏ္ထူးျဖစ္ေပၚျခင္း၊ ကိေလသာျငိမ္းျခင္းတို႔အတြက္လည္း အေထာက္အကူ မျပဳေသာေၾကာင့္ျဖစ္၏ …

မာလုက် - ဤကားဆင္းရဲတည္း … ဤကားဆင္းရဲျဖစ္ေၾကာင္းတည္း … ဤကား ဆင္းရဲခ်ဴပ္ရာတည္း … ဤကား ဆင္းရဲခ်ဴပ္ရာအက်င့္တည္း ဟု ငါေဟာၾကား၏ … အဘယ္ေၾကာင့္ ေဟာသနည္း ဆိုေသာ ထုိအေၾကာင္းမ်ားသည္ အက်ိဴးစီးပြား နွင့္ စပ္၏ … အက်င့္ျမတ္၏အစဦးလည္း ျဖစ္သည့္အျပင္ ၀ဋ္ဆင္းရဲ၌ျငိီးေငြ႔ျခင္း၊ တပ္မက္မူကင္းျခင္း၊ ဆင္းရဲခ်ဴပ္ျငိမ္းျခင္း၊ အသိဥာဏ္ထူးျဖစ္ေပၚျခင္း၊ ကိေလသာျငိမ္းျခင္း တို႔အတြက္ အေထာက္အကူျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ျဖစ္၏။

ထိုသို႔ ဘုရားရွင္ေျဖၾကားသည္ကို အရွင္မာလုက်ပုတၱ သည္ နွစ္သက္ေက်နပ္၍ လူမထြက္ေတာ့ဘဲ ဘုရားရွင္အား ၀န္ခ်ေတာင္းပန္ကာ အက်င့္ျမတ္ကို ဆံုးခန္းတိုင္ေအာင္ က်င့္ခဲ့၏ ..

(မဇၥ်ိမနိကာယ္၊ စူ႒မာလုက်သုတ္)

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

( မဆံုးနိုင္ေသာ အေျဖ)

၄။ ေလာကျမဲ၊ မျမဲစေသာ အေၾကာင္းမ်ားသည္ အက်ိဴးစီးပြားအတြက္ အေထာက္အကူ မျပဳယံုသာမက ထိုအေၾကာင္းမ်ားကို ေျဖလွ်င္လည္း မကုန္ဆံုးနုိင္ေၾကာင္းကို …

" သာရိပုတၱရာ … လြန္ကဲေသာ သတိပညာ နွင့္ ျပည့္စံုေသာ အသက္တစ္ရာရွည္မည့္ သာ၀ကေလးပါးတို႔သည္ ငါ့အား ျပႆနာမ်ားကို ေမးကုန္ရာ၏ … ငါသည္လည္း စားျခင္း၊ ေသာက္ျခင္း၊ က်င္ၾကီး၊ က်င္ငယ္စြန္႔ျခင္း၊ အပန္းေျဖအိပ္စက္ျခင္းမွတစ္ပါး အျခား တစ္စံုတစ္ရာကိုမွ် မျပဳလုပ္ဘဲ ထိုသာ၀ကေလးပါးတို႔ ေမးသမွ် ျပႆနာတို႔ကို သာလွ်င္ ေျဖၾကားေနရာ၏ … ယင္းသို႔ ေျဖၾကားေနခဲ့ေသာ ေတာင္မွ ထိုသာ၀ကေလးပါးတို႔သည္ အသက္တစ္ရာျပည့္၍ ကြယ္လြန္ကုန္ရာ၏ … ငါ၏ အေျဖကား မကုန္ဆံုးေသးသည္သာ ျဖစ္၏ …ဟု " ေဟာေတာ္မူခဲ့၏…

(မဇၥ်ိမနိကာယ္၊ မဟာသီဟနာဒသုတ္)

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

(ဘုရားရွင္၏ အား ၁၀ ပါး)

၅။ ေလာကျမဲ၊ မျမဲစေသာ အေၾကာင္းမ်ားကို ျမတ္စြာဘုရားရွင္ မသိသည္မဟုတ္ သိျမင္ေတာ္မူျပီး ျဖစ္၍ အက်ိဴးစီးပြား နွင့္ မစပ္ဆုိင္ေသာေၾကာင့္သာလွ်င္ ေ၀ေနယ်သတၱ၀ါတို႔အား မေဟာၾကားျခင္း ျဖစ္ေပသည္ …

သာရိပုတၱရာ … ငါဘုရားရွင္သည္ အား ၁၀ ပါး နွင့္ ျပည့္စံု၍ ျမင့္ျမတ္အရာကို ၀န္ခံ၏ …ထို အား ၁၀ ပါးကား …

၁ - ေလာကျဖစ္စဥ္တို႔၏ အေၾကာင္း ဟုတ္၊ မဟုတ္ကို အမွန္အတိုင္း သိျခင္း။

၂ - မ်ားစြာေသာ ဓာတ္သေဘာ၊ အမ်ိဴးမ်ိဴးေသာ ဓာတ္သေဘာရွိသည့္ ေလာကကို အမွန္အတုိင္း သိျခင္း။

၃ - အတိတ္၊ အနာဂတ္၊ ပစၥဳပၸန္ အလံုးစံုေသာ ကံ အက်ိဴးတရားကို အမွန္အတိုင္း သိျခင္း။

၄ - ဘံုဘ၀ အားလံုးသို႔ လားေရာက္ေၾကာင္း အက်င့္တို႔ကို အမွန္အတိုင္း သိျခင္း။

၅ - သတၱ၀ါတို႔၏ အလိုအဇၥ်ာသယအမ်ိဴးမ်ိဴးကို အမွန္အတိုင္း သိျခင္း။

၆ - သတၱ၀ါတို႔၏ ဣေျဒအနုအရင့္ကို အမွန္အတိုင္း ခြဲျခားသိျမင္ျခင္း။

၇ - စ်ာန္၊ ၀ိေမာကၡ၊ သမာဓိ၊ သမာပတ္ တို႔၏ ညစ္ညဴးေၾကာင္း၊ ျဖဴစင္ေၾကာင္း၊ ထေျမာက္ေၾကာင္းကို ဟုတ္တိုင္းမွန္စြာ ခြဲျခားသိျမင္ျခင္း။

၈ - ျဖစ္ခဲ့ဘူးေသာ ဘ၀မ်ားစြာကို ျပန္ေျပာင္းေအာက္ေမ့နိုင္ျခင္း။

၉ - သတၱ၀ါတို႔၏ ေသျခင္း၊ ပဋိသေႏၶေနျခင္းကို ဟုတ္တိုင္းမွန္စြာ ခြဲျခားသိျမင္ျခင္း။

၁၀ - အာသေ၀ါကင္းေသာ ေစေတာ၀ိမုတၱိ၊ ပညာ၀ိမုတၱိ ကို မ်က္ေမွာက္ျပဳနုိင္ျခင္း တို႔ျဖစ္၏ …

ျမတ္စြာဘုရားရွင္၏ အား ဆယ္ပါး ၌ အမွတ္စဥ္ ၁ နွင့္ ၂ သည္ ေလာကျဖစ္ေၾကာင္း နွင့္ ျဖစ္စဥ္အေပၚတြင္ သိျမင္ေတာ္မူေသာ ဥာဏ္ေတာ္ ျဖစ္ေလ၏ ….

(မဇၥ်ိမနိကာယ္၊ မဟာသီဟနာဒသုတ္)

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

(ေလာကသခၤါရ အေၾကာင္း ေဟာၾကားျခင္း)

၆။ ျမတ္စြာဘုရားရွင္အား ေလာကအေၾကာင္း ေမးျမန္းေလွ်ာက္ထားသူတို႔သည္ ေက်ာ္ေဇာရန္၊ ဂုဏ္သိကၡာတက္ရန္၊ အျခံအရံမ်ားရန္၊ ဂုိဏ္းဆရာ ျဖစ္ရန္၊ ဘုရားဟု အသိအမွတ္ျပဳခံရရန္၊ လာဘ္လာဘေပါမ်ားရန္၊ ျငင္းခံုရန္အတြက္ တဏွာ၊ မာန၊ ဒိ႒ိ နွင့္ယွဥ္၍ ေမးေလွ်ာက္ၾကသျဖင့္ ေျဖဆိုေတာ္မူျခင္း မျပဳေပ …

မ်က္ေမွာက္ဆင္းရဲပယ္ေဖ်ာက္ရန္ အတြက္ ျငိီးေငြ႔ျခင္း၊ တပ္မက္မူကင္းျခင္း၊ သစၥာဥာဏ္ရင့္က်က္၍ အထူးသိျခင္း၊ ကိေလသာျငိမ္းျခင္း တို႔အတြက္မူကား ေလွ်ာက္ပတ္ေသာအခါကာလ တို႔၌ ေလာကအေၾကာင္းမ်ားကို ေဟာၾကားေတာ္မူခဲ့ပါသည္ …

ရဟန္းတို႔ သခၤါရတို႔သည္ မျမဲကုန္၊ မခိုင္ခံ့ကုန္၊ သာယာအပ္ေသာ သေဘာမရွိ … ရဟန္းတို႔ ခပ္သိမ္းေသာ သခၤါရတို႔၌ စင္စစ္ျငိးေငြ႔ျခင္း၊ တပ္မက္မူကင္းျခင္းငွာသာ သင့္၏ … ခပ္သိမ္းေသာ သခၤါရတို႔မွ လြတ္ေျမာက္ျခင္းငွာ သင့္၏ …

ရဟန္းတို႔ တခါတရံ ရွည္လ်ားေသာ အဓြန္႔ကာလလြန္လတ္ေသာ နွစ္ေပါင္းရာေထာင္မ်ားစြာ ကာလပတ္လံုး၊ နွစ္ေပါင္းသိ္န္းေပါင္းမ်ားစြာ ကာလပတ္လံုး မိုးမရြာေသာ အခါသည္ရွိ၏ … မိုးမရြာသည္ ရွိေသာ္ ဗီဇဂါမ္၊ ဘူတဂါမ္ ဟုဆိုအပ္ေသာ ေဆးပင္၊ ျမက္ပင္၊ ေတာစိုးအပင္တို႔သည္ ေျခာက္ေသြ႔ပ်က္စီး ကုန္၏ … ရဟန္းတို႔ သခၤါရတို႔သည္ ဤသို႔လွ်င္ မျမဲေသာ သေဘာရွိကုန္၏ … မသာယာေသာ သေဘာရွိကုန္၏ … ခပ္သိမ္းေသာ သခၤါရတို႔၌ စင္စစ္ျငိီးေငြ႔ျခင္းငွာ သင့္္၏ … တပ္မက္မူကင္းျခင္းငွာ သင့္၏ … ခပ္သိမ္းေသာ သခၤါရတို႔မွ လြတ္ေျမာက္ျခင္းငွာ သင့္၏ …
(စကားခ်ပ္ - ေဖာက္ျပန္ေျပာင္းလဲေနေသာ အစဥ္သည္ သခၤါရ မည္၏။)

ရဟန္းတို႔ တခါတရံ ရွည္လ်ားေသာ အဓြန္႔ကာလလြန္လတ္ေသာ ဒုတိယေျမာက္ ေနမင္း ျဖစ္ေပၚလာေသာ အခါသည္ ရွိ၏ … ဒုတိယ ေနမင္း ျဖစ္ေပၚလာျခင္းေၾကာင့္ ျမစ္ငယ္၊ အိုင္ငယ္ ဟူသမွ်တို႔သည္ ခန္းေျခာက္ကုန္၏ ... ရဟန္းတို႔ သခၤါရတို႔သည္ မျမဲကုန္၊ မခိုင္ခံ့ကုန္၊ သာယာအပ္ေသာ သေဘာမရွိ … ရဟန္းတို႔ ခပ္သိမ္းေသာ သခၤါရတို႔၌ စင္စစ္ျငိးေငြ႔ျခင္း၊ တပ္မက္မူကင္းျခင္းငွာသာ သင့္၏ … ခပ္သိမ္းေသာ သခၤါရတို႔မွ လြတ္ေျမာက္ျခင္းငွာ သင့္၏..

ရဟန္းတို႔ တခါတရံ တတိယေျမာက္ ေနမင္း သည္ ျဖစ္ေပၚလာေသာသည္ အခါသည္ ရွိတတ္၏ … တတိယေျမာက္ေန ျဖစ္ေပၚလာျခင္းေၾကာင့္ ဂဂၤါ၊ ယမံုနာ၊ အစီရ၀တီ၊ သရဖူ၊ မဟီဟူေသာ ျမစ္ၾကီး ၅ စင္းတို႔သည္ ခန္းေျခာက္ကုန္၏ …

ရဟန္းတို႔ တခါတရံ စတုတၱေျမာက္ ေနမင္း သည္ ျဖစ္ေပၚလာေသာအခါသည္ ရွိတတ္၏ … စတုတၱေျမာက္ ေနမင္း ျဖစ္ေပၚလာေသာၾကာင့္ ျမစ္ၾကီး ၅ စင္းတို႔ ျမစ္ဖ်ားခံရာ ျဖစ္သည့္ အေနာတတ္အုိင္၊ သီဟပပါတအိုင္၊ ရထကာရအိုင္၊ ကဏၰမု႑အိုင္၊ ကုဏာလအုိင္၊ ဆဒၵႏၱအိုင္၊ မႏၵာကိနီ အိုင္ဟူေသာ အုိင္ၾကီး ၇ အိုင္သည္ ခန္းေျခာက္ကုန္၏ …

ရဟန္းတို႔ တခါတရံ ပဥၥမေျမာက္ ေနမင္း ျဖစ္ေပၚလာေသာ အခါသည္ ရွိ၏ … ပဥၥမေျမာက္ ေနမင္း ျဖစ္ေပၚလာျခင္းေၾကာင့္ မဟာသမုဒၵရာ၌ ယူဇနတစ္ရာမွ် ေရတို႔သည္ ယုတ္ေလ်ာ့ကုန္၏ … ထို႔ေနာက္ ယူဇနာ ၇၀၀ မွ်ေသာ ေရတို႔သည္ ယုတ္ေလွ်ာ့ကုန္၏ … ထန္းပင္ ၇ ျပန္မွ်ေသာ ေရအနက္ သည္သာလွ်င္ တည္ေလ၏..ထို႔ေနာက္တြင္ ထန္းတစ္ပင္၊ လက္ခုပ္ခုနွစ္ေဖါင္၊ လပ္ခုပ္တစ္ေဖါင္၊ လက္ခုပ္ေဖါင္၀က္မွ် ေရသာတည္ေလေတာ့၏ … ေနာက္ဆံုးတြင္ မဟာသမုဒၵရာ ေရျပင္ၾကီးသည္ ခါးေလာက္၊ ဒူးေလာက္၊ ေျခက်င္း၀တ္မွ်ေသာ ေရသာရွိေတာ့ ေလ၏ ...
ဥပမာ - တန္္ေဆာင္မုန္းလ သရဒရာသီ၌ မိုးလံုးၾကီးေသာ မိုးရြာသည္ရွိေသာ္ ထို အရပ္တို႔၌ ႏြားေျခရာခြက္တို႔တြင္ ေရမ်ားတည္သကဲ့သို႔ ထို႔အတူ မဟာသမုဒၵရာ၌ ေျခက်င္း၀တ္မွ်ေသာ ေရသာတည္၏ … ပဥၥမေျမာက္ ေနမင္း ျဖစ္ေပၚလာေသာေၾကာင့္ မဟာသမုဒၵရာ၌ လက္တစ္ဆစ္မွ်ေသာ ေရသည္ပင္ မရွိေတာ့ေပ..

ရဟန္းတို႔ တခါတရံ ဆ႒မေျမာက္ ေနမင္း ျဖစ္ေပၚလာေသာ အခါတည္ရွိ၏ .. ဆ႒မေျမာက္ ေနမင္း ျဖစ္ေပၚလာျခင္းေၾကာင့္ ဤ မဟာပထ၀ီေျမၾကီး နွင့္ ျမင္းမိုရ္ေတာင္မင္း တို႔သည္ အခိုးထြက္ကုန္၏ .. ဥပမာ - အိုးဖုတ္သည့္ အိုးဖိုသည္ မီးတုိက္ေသာ္ ေရွးဦးစြာ အခုိးထြက္သကဲ့သို႔ ျဖစ္၏ …

ရဟန္းတို႔ တခါတရံ ရွည္လ်ားေသာ အဓြန္႔ကာလလြန္လတ္ေသာ သတၱမေျမာက္ ေနမင္းသည္ ျဖစ္ေပၚလာေသာအခါသည္ ရွိ၏..သတၱမေျမာက္ ေနျဖစ္ေပၚလာျခင္းေၾကာင့္ ဤ မဟာပထ၀ီေျမၾကီး နွင့္ ျမင္းမိုရ္ေတာင္မင္းသည္ အလွ်ံတေျပာင္ေျပာင္ ေတာက္ေလာင္ကုန္၏ … မီးေတာက္မီးလွ်ံ တို႔သည္ ေလျဖင့္လြင့္ပါလ်က္ ျဗဟၼာ့ျပည္အထိပင္ တက္သြား၏ … ဤမဟာပထ၀ီေျမၾကီး နွင့္ ျမင္းမိုရ္ေတာင္တို႔သည္ မီးေလာင္သည္ ရွိေသာ္ ျပာလည္းမထင္၊ မီးေသြးလည္း မေတြ႔ရေပ .. ဥပမာ - ေထာပတ္ကို ျဖစ္ေစ … ဆီကို ျဖစ္ေစ .. မီးေလာင္သည္ ရွိေသာ္ ျပာလည္းမထင္၊ မီးေသြးလည္း မေတြ႔ရသကဲ့သို႔ ျဖစ္၏ ...

ရဟန္းတို႔ သခၤါရတို႔သည္ ဤသို႔လွ်င္ မျမဲေသာ သေဘာရွိကုန္၏ … မသာယာအပ္ေသာ သေဘာရွိကုန္၏ … ခပ္သိမ္းေသာ သခၤါရတို႔၌ ျငီးေငြ႔ျခင္းသည္ သင့္၏ … တပ္မက္ကင္းျခင္းသည္ သင့္္၏ .. လြတ္ေျမာက္ျခင္းသည္ သင့္္၏ ...

ရဟန္းတို႔ ေရွးအခါက အယူ၀ါဒကို တီထြင္တတ္ေသာ ကာမဂုဏ္တပ္မက္မူကင္းေသာ (သုေနတၱ) မည္ေသာ ဆရာသည္ ေပၚခဲ့၏ … သုေနတၱတြင္ ရာေပါင္းမ်ားစြာေသာ တပည့္တို႔သည္ ရွိ၏ … သုေနတၱသည္ တပည့္တို႔အား ျမဟၼာ့ျပည္၌ ျဖစ္ရန္ တရားကိုေဟာ၏ … သုေနတၱေဟာၾကားသည့္ တရား အဆံုးအမကိုု အကုန္အစင္သိေသာ တပည့္တို႔သည္ ေသလြန္ေသာအခါ ျဗဟၼာ့ျပည္သို႔ ေရာက္ကုန္၏ … အကုန္အစင္ မသိေသာ တပည့္တို႔ကား အခ်ိဴ႔ ပရနိမၼိတ၀သ၀တီနတ္ျပည္၊ အခ်ိဴ႔ နိမၼာနရတိ၊ အခ်ိဴ႔ တုသိတာ၊ အခ်ိဴ႔ ယာမာ၊ အခ်ိဴ႔ တာ၀တိံသာ၊ အခ်ိဴ႔ စတုမဟာရာဇ္နတ္ျပည္ သို႔ ေရာက္ကုန္၏ .. အခ်ိဴ႔ လူ႔ျပည္သို႔ ေရာက္ကုန္၏ ..

ရဟန္းတို႔ ထိုအခါ သုေနတၱသည္ ဤသို႔ အၾကံျဖစ္ေပၚ၏ … ငါသည္ တပည့္တို႔နွင့္ အတူ လားရာရွိသူျဖစ္ျခင္းငွာ မသင့္၊ တိုးတက္၍ ေမတၱာကို ပြားမ်ားျခင္းငွာ သင့္၏ဟု အၾကံျဖစ္ေလသည္ … ထို႔ေနာက္ သုေနတၱသည္ ခုနွစ္နွစ္ ပတ္လံုး ေမတၱာကို ပြားမ်ားေလ၏ .. ထိုသုိ႔ပြားမ်ားျခင္းေၾကာင့္ ျဗဟၼာ့ျပည္သို႔ ေရာက္သြားျပီး သံ၀ဋကပ္ (မီးေတာက္မီးလွ်ံတို႔ျဖင့္ ကမၻာပ်က္ေသာ ကာလ)၊ ၀ိ၀ဋကပ္ (ကမၻာျပည္တည္ေသာကာလ)၊ ထိုသို႔ ကပ္ ေပါင္း (၇) ကပ္ ပတ္လံုး ဤ ကာမဘံု သို႔ ျပန္မလာခဲ့ေပ … သူသည္ ကမၻာပ်က္ေသာအခါ " အာဘာႆရဘံု " သို႔ေရာက္ေန၏ .. ကမၻာေလာကတည္ေသာ အခါ ကာမဘံု သို႔ ျပန္လာ၏ …

ရဟန္းတို႔ ဤသို႔လွ်င္ အလြန္အသက္ရွည္သည့္ သုေနတၱဆရာသည္လည္း ေမြးဆင္းရဲ (ဇာတိ)၊ အိုဆင္းရဲ (ဇရာ)၊ စေသာ ၀ဋ္ဒုကၡမွ မလြတ္ခဲ့ .. အဘယ္ေၾကာင့္ မလြတ္သနည္းဆိုေသာ္ အရိယာတို႔၏ သီလ (သီလမဂၢင္)၊ အရိယာတို႔၏ သမာဓိ (သမာဓိမဂၢင္)၊ အရိယာတို႔၏ ပညာ ( ပညာမဂၢင္)၊ ၀ိမုတၱိ (နိေရာဓ) ဟူေသာ တရားေလးပါး ကို ထိုးထြင္းမသိေသာေၾကာင့္ ျဖစ္၏ .. ရဟန္းတို႔ ငါသည္ကား ထိုတရား ေလးပါးကို ထိုးထြင္းသိခဲ့ေပျပီ .. ထို႔ေၾကာင့္ ငါ့မွာဇာတိ ဆင္းရဲကုန္ျပီ၊ ဘ၀တဏွာျပတ္ျပီ၊ ဘ၀အသစ္ျဖစ္ဖို႔ မရွိေတာ့ေပဟု ေဟာၾကားေတာ္မူေပသတည္း …။
(အဂုၤတၱရနိကာယ္၊ သတၱကနိပါတ္၊ သတၱသူရိယသုတ္)

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

၇။ " တခါတရံ ရွည္လ်ားေသာ အဓြန္႔ကာလလြန္လတ္ေသာ နွစ္ေပါင္းရာေထာင္မ်ားစြာ ကာလပတ္လံုး နွစ္ေပါင္းသိန္းေပါင္းမ်ားစြာ ကာလပတ္လံုး မိုးမရြာေသာအခါသည္ ရွိ၏ .. " ဟု ျမတ္စြာဘုရားရွင္ ေဟာေတာ္မူသည္ကား မဟာဘုတ္ဓာတ္ေလးပါးျဖစ္ေသာ ပထ၀ီ (မာျခင္း၊ေပ်ာ့ျခင္း) ၊ အာေပါ ( ယိုစီးျခင္း၊ ဖြဲ႔စည္းျခင္း) ၊ ေတေဇာ (ပူျခင္း၊ ေအးျခင္း) ၊ ၀ါေယာ (ေထာက္ကန္ျခင္း) တို႔တြင္ ေတေဇာဓာတ္လြန္ကဲ၍ အျခားဓာတ္တို႔ ယုတ္ေလ်ာ့ေဖာက္ျပန္လာျခင္းပင္ ျဖစ္၏ …

ထိုိသို႔ ေဖာက္ျပန္ေသာ ဓမၼနိယာမေၾကာင့္ ေဖာက္ျပန္ေသာ ဥတုနိယာမ ျဖစ္လာ၏ … ထိုဓာတ္ၾကီး ေလးပါးမွာ ေျပာင္းလဲေဖာက္ျပန္ျခင္းရွိေသာ္လည္း ခ်ဴပ္ေပ်ာက္ပ်က္စီး ေကာင္းေသာ တ၇ား မဟုတ္ေပ …

ဒီဃနိကာယ္၊ ေက၀ဋသုတ္္၌ ရဟန္း မဟာဘုတ္ဓာတ္ေလးပါးသည္ အဘယ္အရပ္၌ အၾကြင္းမဲ့ခ်ဴပ္သနည္း ဟု မေမးအပ္၊ အဘယ္အရပ္၌ ဓာတ္ေလးပါး မတည္သနည္း ဟုသာ ေမးအပ္၏ ..ဟု ေဟာေတာ္မူျခင္းေၾကာင့္ ထို မဟာဘုတ္ဓာတ္ေလးပါးသည္ ခ်ဴပ္ေပ်ာက္ေကာင္းေသာ တရား မဟုတ္ေပ …

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

၈။ နိယာမတရားဟူသည္ကား တစ္စံုတစ္ေယာက္ေသာ လူ၊ နတ္၊ သိၾကား၊ ျဗဟၼာ၊ ထာ၀ရဘုရား တို႔၏ ျပဳလုပ္မူ၊ ဖန္ဆင္းမူတို႔နွင္ ့မစပ္မဆိုင္ဘဲ ဓာတ္သဘာ၀အေလ်ာက္ အစဥ္မပ်က္ တဆက္တည္း ျဖစ္ပြားေန မူပင္ျဖစ္၏ …

- ပထ၀ီဓာတ္၌ မာေသာအရာ တို႔ ေပ်ာ့သြားျခင္း၊ ေပ်ာ့ေသာအရာတို႔ မာသြားျခင္းသည္လည္းေကာင္း …

- အာေပါဓာတ္၌ ယိုစီးေသာအရာတို႔ ဖြဲ႔စည္းျခင္း၊ ဖြဲ႔စည္းေသာ အရာတို႔ ယိုစီးျခင္းသည္ လည္းေကာင္း …

- ေတေဇာဓာတ္၌ ပူေသာအရာတို႔ ေအးျခင္း၊ ေအးေသာ အရာတို႔ ပူျခင္းသည္လည္းေကာင္း …

- ၀ါေယာဓာတ္၌ က်စ္လစ္ေသာအရာတို႔ ပြေယာင္းျခင္း၊ ပြေယာင္းေသာ အရာတို႔ က်စ္လစ္ျခင္းသည္ လည္းေကာင္း တို႔သည္

အစဥ္မပ်က္ တဆက္တည္းျဖစ္ပြားေနျခင္းသာျဖစ္ျပီး တစ္စံုတစ္ေယာက္ေသာ လူ၊ နတ္၊ သိၾကား၊ ထာ၀ရ ဘုရားတို႔ ျပဳလုပ္ဖန္ဆင္းျခင္း မဟုတ္ဘဲ ဓာတ္သဘာ၀အေလ်ာက္ ျဖစ္ေပၚေနျခင္းသည္ ဓမၼနိယာမ ၏ သေဘာတရားပင္ ျဖစ္ေလသည္ … ထို ဓမၼနိယာမ ေၾကာင့္ ေန၊ လ၊ နကၡတာရာ၊ ၿဂိဳလ္၊ ဥကၠာ၊ တြင္းနက္၊ ၾကယ္တံခြန္၊ နဂါးေငြ႔ စေသာ အရာတို႔သည္ အစအဆံုး မရွိေသာ စၾကာ၀႒ာ၌ ျဖစ္ေပၚေနၾက၍ အျမဲမျပတ္ေျပာင္းလဲေနၾက၏ .. ထိုေျပာင္းလဲမူေတြ အလြန္ အဓြန္႔ရွည္ၾကာလြန္းေသာေၾကာင့္ မေျပာင္းလဲ အျမဲတည္တံ့ေနသည္ဟု ထင္မွတ္မွားေနျခင္း ျဖစ္ေလသည္ …

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

၉။ ယခင္က ကမၻာ့ရာသီဥတု ေဖာက္ျပန္မူမ်ားသည္ လူတို႔၏ ပေယာဂေၾကာင့္ ေဂဟစနစ္ပ်က္ျပားမူျဖစ္သည္ ဟုထင္မွတ္ၾကေသာ္လည္းေနာက္ပိုင္းတြင္ လူတို႔၏ ပေယာဂ ေၾကာင့္သာမဟုတ္ဘဲ ကမၻာၾကီး၏ ဟန္ခ်က္ပ်က္ျပားမူ ေျပာင္းလဲမူျဖစ္စဥ္ ေၾကာင့္ ဟု သိလာၾကသည္ … ထို႔ေၾကာင့္ေနာက္ပိုင္းတြင္ ဟန္ခ်က္ပ်က္ျပားမူ ေၾကာင့္ ေအးေသာေနရာမ်ားတြင္ အပူခ်ိန္ျမင့္တက္လာျပီး ..အပူပိုင္းေဒသမ်ားတြင္ အလြန္အမင္း မိုးရြာသြန္းမူမ်ား ျဖစ္ေပၚလာေလသည္ .. ကမၻာအခ်ိဴ႔ေနရာမ်ားတြင္မူ ၃၊ ၄ နွစ္ ၾကာေအာင္ မုိးေခါင္ေရရွားမူမ်ား ျဖစ္ေပၚက ကမၻာ့ အပူခ်ိန္သည္ ေနာက္ပိုင္းနွစ္မ်ားတြင္ သိသိသာသာ ကို ျမင့္တက္ လာေနေပသည္ …

ေနာင္အခါ နွစ္ရာစုနွစ္မ်ားတြင္မူ မိုးလံုး၀မရြာေတာ့တဲ့ အခါကာလထိကို ေရာက္ရွိလာေပလိမ့္မည္ … ထိုအခါ သက္ရွိ သတၱ၀ါအားလံုး ပ်က္သုဥ္းျပီး ဗီဇဂါမ္၊ ဘူတဂါမ္ ဟု ေခၚအပ္ေသာ ကမၻာပ်ိဴးပင္၊ ေတာစိုးပင္ၾကီး မ်ားတို႔လည္း ပ်က္သုဥ္းၾကေလေတာ့မည္ ျဖစ္၏ ...

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

၁၀။ အဓြန္႔ရွည္ၾကာေသာ ကာလလြန္္လတ္ေသာ္ မဟာဘုတ္ ဓာတ္ေလးပါး ေျပာင္းလဲမူ ဓမၼနိယာမျဖစ္စဥ္သည္ အဆက္မျပတ္ျဖစ္လ်က္ရွိရာ စၾကာ၀႒ာ၌ ေနနွင့္နီးေသာ ၿဂိဳလ္တို႔ေလာင္ျမိဳက္ခံရျပီး ေကာင္းကင္၌ ေန ၂ စင္းေပၚေပါက္လာေပမည္ ..

ဥပမာ ..ၾကီးမားေသာ မီးပံု၏ အပူရွိန္ေၾကာင့္ ေနာက္ထပ္ မီးပံုတစ္ပံု ေလာင္ျမိဳက္ခံရသကဲ့သို႔ ျဖစ္၏ … ဒုတိယေနေပၚေပါက္လာေသာေၾကာင့္ ကမၻာေပၚရွိ ျမစ္ငယ္၊ အိုင္ငယ္တို႔ ခန္းေၿခာက္ကုန္၏ …

အဓြန္႔ရွည္ ကာလတစ္ခု လြန္လတ္ေသာ တတိယ ေနမင္း ျဖစ္လာျပန္၏ … ဥပမာ - မီးပံု ၂ ပံု၏ အပူ႐ွိန္ေၾကာင့္ ေနာက္ထပ္ မီးပံု တစ္ပံု ေလာင္ၿမိဳက္ခံရသကဲ့သို႔ျဖစ္၏...တတိယ ေနမင္း ေပၚေပါက္လာသျဖင့္ ကမၻာ့အရွည္ဆံုး၊ အၾကီးဆံုး ျမစ္တို႔သည္ ခန္းေျခာက္ကုန္၏ …

ေနာက္ထပ္ အဓြန္႔ရွည္ေသာ ကာလတစ္ခု လြန္လတ္ေသာ္ စတုတၱ ေနမင္း ေပၚေပါက္လာ၏ … ဥပမာ - မီးပံု ၃ ပံု ၏ မီးပူရွိန္ေၾကာင့္ ေနာက္ထပ္ မီးပံုတစ္ပံု ေလာင္ျမိဳက္ခံရသကဲ့သုိ႔ ျဖစ္၏ …

စတုတၳေနမင္း ေပၚေပါက္လာျခင္းေၾကာင့္ ျမစ္ၾကီး တို႔ ျမစ္ဖ်ားခံရာ အင္းအုိင္ၾကီး တို႔မွ ေရ တို႔ ခန္းေျခာက္ကုန္၏ … အဓြန္႔ကာလရွည္လ်ားေသာ အခ်ိန္တစ္ခုတြင္ ပဥၥမေနမင္း ထပ္မံ ေပၚေပါက္လာေလ၏ … မီးပံု ၄ ပံု ၏ အပူရွိန္ေၾကာင့္ ေနာက္ထပ္ မီးပံုတစ္ပံု အလြယ္တကူ ေလာင္ျမိဳက္ခံရသကဲ့သို႔ ျဖစ္၏ …

ပဥၥမေနမင္း ေပၚေပါက္လာျခင္း ေၾကာင့္ မဟာသမုဒၵရာ ေရတို႔သည္ ခန္းေျခာက္၍ ေျခကင္း၀တ္မွ်သာ ရွိေတာ့မည္ ျဖစ္ေလသည္ … အခ်ိန္တစ္ခု ၾကာျပီး သည့္အခ်ိန္တြင္ ေနာက္ထပ္ ဆ႒မ ေျမာက္ ေနမင္း ျဖစ္ေပၚလာျပန္၏ ...ဥပမာ မီးပံု ၅ ပံု ၏ အရွိန္သည္ ေနာက္ထပ္ မီးပံုတစ္ပံုကို အလြယ္တကူ လွ်င္ျမန္စြာ ေလာင္ျမိဳက္သကဲ့သို႔ ျဖစ္၏ … ဆ႒မ ေၿမာက္ ေနမင္း ေပၚေပါက္လာေသာေၾကာင့္ မဟာပထ၀ီေျမၾကီး နွင့္ ကမၻာ့အျမင့္ဆံုးေတာင္တို႔သည္ အခိုးတငူငူ ထြက္ကုန္၏ ..

ကမၻာကို အာကာသ မွ ၾကည့္မည္ဆိုလွ်င္ မီးတုိက္ခံရေသာ ထင္းစိုတုံုးကဲ့သို႔ အေငြ႕တေထာင္းေထာင္း ထြက္ေနေပလိမ့္မည္ … ေနာင္အခ်ိန္ကာလတစ္ခု လြန္ေသာ သတၱမေျမာက္ ေနမင္း ေပၚေပါက္လာ၏ … မီးပံု ၆ ပံု ၏ အပူရွိန္ေၾကာင့္ ေနာက္ထပ္မီးပံုတစ္ပံု လွ်င္ျမန္စြာ ေတာက္ေလာင္သကဲ့သို႔ ျဖစ္၏ … သတၱမေျမာက္ ေနမင္း ေပၚေပါက္လာေသာေၾကာင့္ မဟာပထ၀ီေျမၾကီးသည္ အလွ်ံတေျပာင္ေျပာင္ေတာက္ေလာင္ခံ႐၍ မဟာ ပထ၀ီ ေျမၾကီးသည္ မိမိကုိယ္တုိင္ေနအျဖစ္သို႔ ေရာက္ရေလသည္…

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

၁၁။ ဤသို႔အားျဖင့္ မဟာပထ၀ီေျမၾကီး အလွ်ံတေျပာင္ေျပာင္မီးေတာက္ေလာင္၍ ကမၻာပ်က္ေနျခင္းသည္ လည္း တစ္စံုတစ္ေယာက္ေသာ လူ၊ နတ္၊ သိၾကား၊ ျဗဟၼာ၊ ထာ၀ရဘုရား တို႔က ဖန္ဆင္းျခင္း မဟုတ္ဘဲ မဟာဘုတ္ဓာတ္ၾကီးေလးပါး၏ ဓာတ္သဘာ၀အေလ်ာက္ အစဥ္မျပတ္ျဖစ္ေပၚေနေသာ ဓမၼနိယာမတရား ေၾကာင့္ပင္ျဖစ္၏ … ထို ကမၻာပ်က္ေသာ အဓြန္႔ကာလကား ( သံ၀ဋ) ကပ္ မည္ေလ၏ …

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

၀ိ၀ဋကပ္ ( ကမၻာတည္ကာလ) နွင့္ ဥတုနိယာမ

၁၂။ ဓမၼနိယာမေျပာင္းလဲမူျဖစ္စဥ္အရ အလြန္အဓြန္႔ရွည္ေသာကာလတစ္ခု လြန္္လတ္ေသာ ကမၻာပ်က္မီးတို႔ ေလာင္စာကုန္ခမ္း၍ ေလာင္ကြ်မ္းျပီးခ်ိန္ ေရာက္ေလ၏ …

ထိုအခါ၀ယ္ ၾကြင္းေသာ သီတေတေဇာဥတု (အေအးဘက္သို႔ လားရာရွိေသာ ေတေဇာဓာတ္) ၏ အစြမ္းျဖင့္ မာေက်ာခက္ထန္ေသာ ေက်ာက္ဆိုင္ ေက်ာက္ခဲ အျဖစ္သို႔ ေရာက္ေလ၏ … ေနာင္ကာလ၌ သီတေတေဇာဥတု၏ အလြန္ျပင္းထန္ေသာ အစြမ္းအားျဖင့္ နွင္းခဲအျပင္တို႔ ျဖစ္ေပၚ၍ ေနလမရွိ၊ ေန႔မရိွ၊ ေမွာင္အတိက်ေသာ ကမၻာသည္ အဓြန္႔ရွည္ၾကာစြာ ျဖစ္ေပၚေပ၏ …

တဖန္ ဓမၼနိယာမ၏ ေျပာင္းလဲမူျဖစ္စဥ္အရ အဓြန္႔ရွည္ကာလလြန္လတ္ေသာ ေန တစ္လံုး စတင္ ျဖစ္ေပၚလာ၍ အလင္းေရာင္ စတင္ က်ေရာက္ေလသည္ … ဥပမာ - အရုဏ္လင္းအားၾကီးအခ်ိန္ အလင္းေရာင္ ပ်ိဴ႔ပ်ိဴ႔ ကို ျမင္ရသကဲ့သို႔ ျဖစ္၏ … ထိုအခါ ၾကြင္းက်န္ေသာ ဥဏွေတေဇာဥတု (အပူဘက္လားရာရွိေသာ ေတေဇာဓာတ္) ၏ အစြမ္းျဖင့္ အခဲအျပင္တို႔ အရည္ေပ်ာ္ေစျပီး အလြန္ျပင္းထန္္ေသာ ဥဏွေတေဇာဥတု၏ အစြမ္းအားျဖင့္ ကမၻာတစ္ခု လံုး ေရျပင္ျဖစ္ျခင္း၊ တိမ္ခိုး တိမ္တိုက္အျဖစ္ အေငြ႔ျပန္ျခင္းျဖင့္ ေရတို႔ ယုတ္ေလ်ာ့ျခင္း၊ ကုန္းေျမေပၚျခင္း၊ ေရစီးေၾကာင္း မ်ား ျဖစ္ေပၚျခင္း ျဖင့္ မဟာဘုတ္ဓာတ္ၾကီးေလးပါး ညီမွ်ေသာ ကာလသုိ႔ ေရာက္ေလ၏ … ေန႔ ည တို႔သည္ လည္း ျပန္လည္ ျဖစ္ေပၚလာ၏ … ထိုကာလသည္ ကမၻာတည္ေသာ ကာလ ၀ိ၀ဋ ကပ္ မည္ေလ၏ …

ဓမၼနိယာမေၾကာင့္ ေပၚေပါက္ေသာ ကမၻာမီး ဓာတ္ၾကီး ျဖင့္ တိမ္ခိုး၊ တိမ္ေငြ႔ ျဖစ္ေပၚျခင္း သည္ ၀ႆႏၱဥတု (မိုးဥတု) ျဖစ္ေစရန္ အေၾကာင္းတည္း …

ၾကြင္းက်န္တိမ္ခိုး တိမ္ေငြ႔နွင့္ ေအးစက္ျခင္း သည္ ေဟမႏၱ (ေဆာင္းဥတု) ျဖစ္ရန္ အေၾကာင္းတည္း…

ေရေငြ႔ကင္းစင္ အပူပိုလြန္လာျခင္းသည္ ဂိမွႏၱ (ေႏြဥတု) ျဖစ္ရန္ အေၾကာင္း တည္း ...

ထိုသို႔ ေႏြ၊ မိုး၊ ေဆာင္း သူ႔အေၾကာင္း နွင့္ သူျဖစ္စဥ္ ေပၚေပါက္ေနျခင္းသည္ တစ္စံုတစ္ေယာက္ေသာ လူ၊ နတ္၊ ျဗဟၼာ၊ ထာ၀ရဘုရား တို႔၏ ဖန္ဆင္းျခင္း မဟုတ္၊ ကမၻာမီးဓာတ္ၾကီး ၏ ဥတုနိယာမ ေၾကာင့္ ပင္ျဖစ္ေလ၏

No comments:

Post a Comment