Friday, March 3, 2017

“လူႏွင့္တူေသာ လူျဖစ္ဖို႔ေတာ့ လိုလိမ့္မည္ ထင္ပါသည္”☆



နရဘာေဝ နရံစိတၱံ ဟိ ေပါေသနႏၲဳ ကမၼကထာ
လူတိုင္း လူမျဖစ္ၾကပါ။
လူစိတ္ရွိသေလာက္သာ လူျဖစ္ၾကပါသည္။
လူစိတ္ဆိုသည္မွာ မိမိ ၾကံ-ေျပာ-ျပဳ ထိုသံုးခု တစ္ခုခု ျပဳက်င့္တိုင္း
ဤကား အက်ိဳးရွိအလုပ္၊ ဤကား အက်ိဳးမဲ့အလုပ္ သရုပ္ကြဲလ်က္ကသာ
ဤကား အျပစ္ကင္းအလုပ္၊ ဤကား အျပစ္မဲ့အလုပ္ သရုပ္ထုတ္
ၾကည့္ျပီးသားသာ
ထို႔ေနာက္
ငါသည္ လူျဖစ္တုန္းေလး လူစိတ္ေမြးေသာအားျဖင့္
ၾကံလွ်င္လည္း အျပစ္မဲ့ အက်ိဳးရွိကိုသာ ေရြးဆည္ ၾကံစည္မည္
ေျပာလွ်င္လည္း အျပစ္မဲ့ အက်ိဳးရွိကိုသာ ေရြးဆည္ ေျပာၾကားမည္
ျပဳလုပ္လွ်င္လည္း အျပစ္မဲ့ အက်ိဳးရွိကိုသာ ေရြးဆည္ ျပဳလုပ္မည္
ဤသို႔လည္း ယတိျပတ္ မူအမွတ္လိုက္ပါသည္။ ဆိုလိုသည္မွာ

(က) စီးပြားဥစၥာမ်ားႏွင့္ အဂၤါေျခလက္မ်ား • •
ထိုႏွစ္စား အျပိဳင္အႏၲရာယ္က်ေရာက္သြားက စီးပြား ဥစၥာကိုသာ
စြန္႔လႊတ္အံ့။
အဂၤါေျခလက္မ်ားကား အျဖစ္မခံ။ ဘာေၾကာင့္
အဂၤါေျခလက္စံု ဒါမ်ိဳး ပံုတိုက္ရွာေဖြေပးႏိုင္ေသာေၾကာင့္။

(ခ) တဖန္ -
ထိုအဂၤါ ေျခလက္တို႔ႏွင့္အသက္
ဤႏွစ္ခ်က္ အျပိဳင္အႏၲရာယ္ဖက္လာေသာ္ အဂၤါေျခ လက္ကိုသာ
စြန္႔လႊတ္အံ့။ အသက္ကိုကား အႏၲရာယ္အျဖစ္မခံ • •
လူသက္ရွိ၍ လူစိတ္ဝင္ ဘဝရႊင္ ျဖစ္ေနေသးေသာေၾကာင့္။

(ဂ) ေနာက္တဖန္ -
အသက္ႏွင့္ လူက်င့္ ႏွစ္ခ်က္ဆင့္ အႏၲရာယ္ဝင္ေနပါေသာ္ အသက္ကိုသာ စြန္႔ပါေတာ့အံ့။ လူ႔အက်င့္ လူ႔သီလကိုကား မစြန္႔ေတာ့ပါ။
ဘာေၾကာင့္သီလပ်က္ လူ႔သက္ မလိုေတာ့ေသာေၾကာင့္ • • ။
သီလပ်က္ အေႂကြး အတိုးျဖင့္ ေပးေခ်ေနရေတာ့မည္ ျဖစ္ျခင္းေၾကာင့္ ဤမူဝါဒမ်ိဳး လူသြားလမ္းရိုးအျဖစ္ ေရွ႕ေျပးတံတား ထိုးျခင္းပင္။
အႏၲရာယ္မေတြ႕ခင္ ကိုယ္က်င့္ေကာင္း ေကြ႕ေစာင္း သြားပံုမ်ိဳး မျဖစ္
ေစရပါ။ အခြင့္ေရးမရခင္ ကိုယ္က်င့္ေကာင္းရ ေျပာင္းသြားပံုမ်ိဳး မဟုတ္ေစရပါ။
ထိုသို႔ျဖစ္ရန္မွာ ကိုယ္ပိုင္ယံုၾကည္ခ်က္ ပႏၷက္ရိုက္ထားျပီး ရွိမွသာ။

¤မဟာေဗာဓိျမိဳင္ဆရာေတာ္¤
════════════

☆“လူႏွင့္တူေသာ လူျဖစ္ဖို႔ေတာ့ လိုလိမ့္မည္ ထင္ပါသည္”☆
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

နရဘာေဝ နရံစိတၱံ ဟိ ေပါေသနႏၲဳ ကမၼကထာ
လူတိုင္း လူမျဖစ္ၾကပါ။
လူစိတ္ရွိသေလာက္သာ လူျဖစ္ၾကပါသည္။
လူစိတ္ဆိုသည္မွာ မိမိ ၾကံ-ေျပာ-ျပဳ ထိုသံုးခု တစ္ခုခု ျပဳက်င့္တိုင္း
ဤကား အက်ိဳးရွိအလုပ္၊ ဤကား အက်ိဳးမဲ့အလုပ္ သရုပ္ကြဲလ်က္ကသာ
ဤကား အျပစ္ကင္းအလုပ္၊ ဤကား အျပစ္မဲ့အလုပ္ သရုပ္ထုတ္
ၾကည့္ျပီးသားသာ
ထို႔ေနာက္
ငါသည္ လူျဖစ္တုန္းေလး လူစိတ္ေမြးေသာအားျဖင့္
ၾကံလွ်င္လည္း အျပစ္မဲ့ အက်ိဳးရွိကိုသာ ေရြးဆည္ ၾကံစည္မည္
ေျပာလွ်င္လည္း အျပစ္မဲ့ အက်ိဳးရွိကိုသာ ေရြးဆည္ ေျပာၾကားမည္
ျပဳလုပ္လွ်င္လည္း အျပစ္မဲ့ အက်ိဳးရွိကိုသာ ေရြးဆည္ ျပဳလုပ္မည္
ဤသို႔လည္း ယတိျပတ္ မူအမွတ္လိုက္ပါသည္။ ဆိုလိုသည္မွာ

(က) စီးပြားဥစၥာမ်ားႏွင့္ အဂၤါေျခလက္မ်ား • •
ထိုႏွစ္စား အျပိဳင္အႏၲရာယ္က်ေရာက္သြားက စီးပြား ဥစၥာကိုသာ
စြန္႔လႊတ္အံ့။
အဂၤါေျခလက္မ်ားကား အျဖစ္မခံ။ ဘာေၾကာင့္
အဂၤါေျခလက္စံု ဒါမ်ိဳး ပံုတိုက္ရွာေဖြေပးႏိုင္ေသာေၾကာင့္။

(ခ) တဖန္ -
ထိုအဂၤါ ေျခလက္တို႔ႏွင့္အသက္
ဤႏွစ္ခ်က္ အျပိဳင္အႏၲရာယ္ဖက္လာေသာ္ အဂၤါေျခ လက္ကိုသာ
စြန္႔လႊတ္အံ့။ အသက္ကိုကား အႏၲရာယ္အျဖစ္မခံ • •
လူသက္ရွိ၍ လူစိတ္ဝင္ ဘဝရႊင္ ျဖစ္ေနေသးေသာေၾကာင့္။

(ဂ) ေနာက္တဖန္ -
အသက္ႏွင့္ လူက်င့္ ႏွစ္ခ်က္ဆင့္ အႏၲရာယ္ဝင္ေနပါေသာ္ အသက္ကိုသာ စြန္႔ပါေတာ့အံ့။ လူ႔အက်င့္ လူ႔သီလကိုကား မစြန္႔ေတာ့ပါ။
ဘာေၾကာင့္သီလပ်က္ လူ႔သက္ မလိုေတာ့ေသာေၾကာင့္ • • ။
သီလပ်က္ အေႂကြး အတိုးျဖင့္ ေပးေခ်ေနရေတာ့မည္ ျဖစ္ျခင္းေၾကာင့္ ဤမူဝါဒမ်ိဳး လူသြားလမ္းရိုးအျဖစ္ ေရွ႕ေျပးတံတား ထိုးျခင္းပင္။
အႏၲရာယ္မေတြ႕ခင္ ကိုယ္က်င့္ေကာင္း ေကြ႕ေစာင္း သြားပံုမ်ိဳး မျဖစ္
ေစရပါ။ အခြင့္ေရးမရခင္ ကိုယ္က်င့္ေကာင္းရ ေျပာင္းသြားပံုမ်ိဳး မဟုတ္ေစရပါ။
ထိုသို႔ျဖစ္ရန္မွာ ကိုယ္ပိုင္ယံုၾကည္ခ်က္ ပႏၷက္ရိုက္ထားျပီး ရွိမွသာ။

¤မဟာေဗာဓိျမိဳင္ဆရာေတာ္¤
════════════
https://www.facebook.com/muditaralinnsayadaw

No comments:

Post a Comment