Thursday, December 29, 2016

အနိမ့္ဆုံး နွင့္ အျမင့္ဆံုး

ေဆာင္းနံနက္ခင္းမို႔ ႏွင္းေငြ႕ကတေဝေဝ၊ ေလျပည္က တေအးေအး…။

ေက်ာင္းတြင္းရွိ အရိပ္ရပင္မ်ားျဖစ္ေသာ သရက္၊ ပိေတာက္၊ ကုကၠိဳပင္မ်ားမွ ရြက္ေဟာင္းမ်ား တျဖဳတ္ ျဖဳတ္ေႂကြက်ေနၾကသည္။ သန္႔ရွင္းေရးလုပ္ရန္ တံျမက္စည္းကိုယူ၍ အခန္းထဲမွ ထြက္ခဲ့သည္။

တံျမက္စည္းလွည္းရင္း ဓမၼစၾကာရြတ္လိုက္၊ အေတြးဝင္သြားလိုက္၊ အေတြးစိတ္ေလးကို ဝိပႆနာ႐ႈ ျဖစ္လိုက္၊ တံျမက္စည္းလွည္းေနသည့္ အမူရာေလးကို ေစာင့္ၾကည့္လိုက္ျဖင့္ လွည္းမွန္းမသိ လွည္းလာလိုက္ သည္မွာ ေခၽြးပင္ခပ္စို႔စို႔ျဖစ္လာသည္။ ခဏရပ္ၿပီး မိမိသန္႔ရွင္ခဲ့ရာ လမ္းေၾကာင္းေလးကို ျပန္ၾကည့္လိုက္၏။

အရုဏ္ဦးေနေရာင္ျခည္နဲ႔အတူ သန္႔ရွင္းေနေသာ လမ္းကေလးကို ျမင္ရသည္မွာ စိတ္ထဲတြင္ ၾကည္ ႏူးလန္းဆန္းသြားသည္။ သန္႔ရွင္းသပ္ရပ္ေနေသာ ေက်ာင္းဝင္ထဲကို ျမင္ရသူတိုင္း မိမိကဲ့သို႔ ၾကည္ႏူးမည္မွာ အ မွန္ပင္ျဖစ္၏။ က်မ္းမာေရးႏွင့္လည္းညီ ကုသိုလ္လည္းရေသာ အလုပ္ပါလားဟု ေတြးမိ၏။

" ကိုယ္ေတာ္၊ တပည့္ေတာ္တို႔ တံျမက္စည္းလွည္းတာ ကုသိုလ္ရတာေပါ့ေနာ္ "

ဆယ္ႏွစ္သားအရြယ္ရွိ လူေကာင္ေသးေသး ကိုရင္ကေလး နႏၵသာရက အမိႈက္က်ံဳးရင္း လွမ္းေမးလိုက္ ျခင္း ျဖစ္သည္။ ထိုကိုရင္ကေလးသည္ ငယ္ပင္ ငယ္ေသာ္လည္း ဉာဏ္ထက္၏။ ပရိတ္ႀကီး ၁၁ သုတ္၊ ဘိကၡဳပါတိေမာက္ပင္ ရေနပါၿပီ္။ ယခု သၿဂိဳဟ္စတက္ေနသည္။ တစ္ခါတစ္ခါ လူႀကီးဆန္ေသာ ေမးခြန္း မ်ားလည္း ေမးတတ္ေသး၏။

" ေအး.. ရတာေပါ့ "

" ဘယ္လိုရတာလဲ ကိုယ္ေတာ္ "

မိမိသည္ ထိုကိုရင္ကေလးအား ဓမၼပဒ၊ ဇာတကဝတၳဳမ်ားကို မၾကာခဏ ေျပာျပဖူးသည္။ ယခုလည္း ဇာတ္ေၾကာင္းတစ္ခုခုေျပာလ်ွင္ နားလည္ႏိုင္မည္ျဖစ္သည္။

" ဒီလို ကိုရင္..၊ ကႆပျမတ္စြာဘုရား လက္ထက္ေတာ္တုန္းက ဂဂၤါျမစ္အနီးမွာ ေက်ာင္းတိုက္တစ္ တစ္တိုက္ရွိတယ္။ အဲဒီေက်ာင္းတိုက္က ကိုယ္ေတာ္ေတြ ၊ ကိုရင္ေတြဟာ နံနက္ေစာေစာထၿပီး တံျမက္စည္း လွည္း၊ အမိႈက္က်ံဳး လုပ္ၾကတာေပါ့ကြာ။

" အဲဒီမွာ ကိုရင္တစ္ပါး အမိႈက္မက်ံဳးဘဲေနတာနဲ႔ ကိုယ္ေတာ္တစ္ပါးက ႐ိုက္ၿပီးခိုင္းတယ္ကြ။ အ႐ိုက္ ခံရတဲ့ ကိုရင္လဲ ငိုယိုၿပီး အမိႈက်ံဳး၊ အမိႈက္ပစ္ရင္း ဆုတစ္ခုေတာင္းတယ္။ ဘာဆုလည္းဆိုေတာ့ " ဤအမႈိက္ က်ံဳးရတဲ့ ကုသိုလ္ကံေၾကာင့္ နိဗၺာန္မေရာက္မခ်င္း ျဖစ္ေလရာဘဝ၌ မြန္းတည့္ေနမင္းႀကီးကဲ့သို႔ ဘုန္းတန္ခိုး ႀကီးရပါလို၏ " တဲ့။

" ကိုရင္ အမိႈက္က်ံဳးၿပီး ဂဂၤါျမစ္မွာ ေရသြားခ်ိဳးေတာ့ ဆုတစ္ခုထပ္ေတာင္းတယ္။ " ကၽြႏု္ပ္သည္ နိဗၺာန္မ ေရာက္မခ်င္း ျဖစ္ေလရာဘဝ၌ ဂဂၤါလိႈင္းအဟုတ္ကဲ့သို႔ အရာအားေလ်ာ္စြာ ျဖစ္ေပၚလာေသာ မကုန္ႏိုင္ေသာ ဉာဏ္ရွိသူ ျဖစ္ရပါလို၏ " လို႔ ေတာင္းျပန္ေရာ။

" ကိုရင္ကို႐ိုက္တဲ့ ကိုယ္ေတာ္လဲ ေရခ်ဳိးဖို႔လာေတာ့ ကိုရင္ဆုေတာင္းသံကို ၾကားသြားတဲ့အခါ အားက် မခံ ဆုေတာင္းတာေပါ့ကြာ။ " ငါသည္ နိဗၺာန္မရမခ်င္း ျဖစ္ေလရာဘဝ၌ ဂဂၤါျမစ္ေရအဟုတ္ကဲ့သို႔ မကုန္ႏုိင္မ ခန္းႏိုင္ေသာဉာဏ္ရွိသူ ျဖစ္ရပါလို၏။ ဤကိုရင္ ေမးတိုင္းေမးတိုင္း ျပႆနာအလံုးစံုကို ေျဖရွင္းႏိုင္တဲ့သူ ျဖစ္ရ ပါလို၏ " တဲ့။

" သူတို႔ႏွစ္ပါးလဲ တံျမက္စည္းလွည္း၊ အမိႈက္က်ံဳးတဲ့ ကုသိုလ္ေၾကာင့္ ပ်ံေတာ္မူတဲ့အခါ လူျဖစ္လိုက္၊ နတ္ျဖစ္လိုက္နဲ႔ အႀကိမ္ႀကိမ္ၿဖစ္ၿပီး ငါတို႔ေဂါတမျမတ္စြာဘုရား သာသနာေတာ္မွာ အမိႈက္က်ံဳးတဲ့ကိုရင္က မိလိႏၵဆိုတဲ့ ဘုန္းတန္ခိုးႀကီးတဲ့ဘုရင္ ျဖစ္လာတယ္။ တံျမက္လွည္းတဲ့ကိုယ္ေတာ္က နာဂေသနဆိုတဲ့ ရဟႏၱာ ျဖစ္လာတယ္။

" မိလိႏၵမင္းႀကီးက ပုစၦာေတြအမ်ိဳးမ်ိဳးေမး၊ ေမးသမ်ွကို အရွင္နာဂေသနဆိုကလဲ အကုန္ေျဖႏိုင္တာနဲ႔ မိလိႏၵမင္းႀကီးလဲ အရွင္နာဂေသနဆီမွာ တပည့္ခံၿပီး ရဟန္းဝတ္ တရားအားထုတ္လိုက္တာ ရဟႏၱာျဖစ္ေရာတဲ့ ကြာ "

" ဒါဆို အမိႈက္က်ံဳးတဲ့ကိုရင္က ဘုရင္ျဖစ္ၿပီးမွ ရဟႏၱာျဖစ္သြားတာေပါ့ "

" ေအးေပါ့ "

" တပည့္ေတာ္ကေတာ့ ဘုရင္မျဖစ္ခ်င္ဘူး၊ သိၾကားမင္းႀကီးပဲ ျဖစ္ခ်င္တာ "

" ေအး..အမိႈက္က်ံဳးၿပီးရင္ သိၾကားမင္းႀကီး ျဖစ္ရပါလို၏ လို႔ ဆုေတာင္းေပါ့ကြာ "

ဟုတ္ပါသည္။ ေဝယ်ာဝစၥကုသိုလ္ေၾကာင့္ ဆုေတာင္းတိုင္း ျပည့္စံုခဲ့သည့္ သာဓကမ်ား ရွိပါသည္။ သီဟိုဠ္ကၽြန္းတြင္ လူႏွင့္ရဟန္း အလွခ်င္းၿပိဳင္ရာ လူဘက္မွ အဆင္းလွေသာ အမတ္သားႏွင့္ ရဟန္းဘက္မွ အ နာဂါမ္က်မ္းတတ္ အဘယမေထရ္တို႔ ၿပိဳင္ၾက၏။

ရဟန္းအလွက သီလ၊ သမာဓိ၊ ပညာတို႔ျဖင့္ မြမ္းမံထားသျဖင့္ လူထက္သာ၍ လူ႐ံႈးနိမ့္သြားသည္။ ထို အခါ ရဟန္းက " ငါလွည္းတဲံ အမိႈက္ပံုကို က်ံဳးတဲ့သူက ငါ့မ်ားၿပိဳင္လို႔ " ဟု ဆိုေၾကာင္း ဝိနည္းအ႒ကထာ၌ ေတြ႕ရသည္။ ေဝယ်ာဝစၥကုသိုလ္အက်ိဳးကို ေဖာ္ျပထားျခင္း ျဖစ္သည္။

မိမိတို႔ ရဟန္းမ်ားတြင္ ေရွာင္ၾကဥ္ရမည့္ ဝါရိတၱသီလႏွင့္ လိုက္နာရမည့္ စာရိတၱသီလဟူ၍ ရွိ၏။ အိပ္ရာေနရာသန္႔ရွင္းျခင္း၊ ေက်ာင္းဝင္းသန္႔ရွင္းျခင္း၊ ေသာက္သံုးေရခပ္ျခင္း စသည့္ ေသနာသနဝတ္သည္ လိုက္နာရမည့္ သီလျဖစ္၏။

သို႔ေသာ္ အခ်ိုဳ႕ စာခ်၊ တရားေဟာ၊ တရားက်င့္ ပုဂၢိဳလ္မ်ားသည္ တံျမက္စည္းလွည္းျခင္း၊ ကုဋီေဆး ျခင္းတို႔ကို ေအာက္က်သည့္အလုပ္ဟု သေဘာထားၾကလားမသိ၊၊ စာခ်၊ တရားေဟာပုဂၢိဳလ္ ျဖစ္ေန၍ ``ဤကဲ့သို႔ ေအာက္ေျခသိမ္း အလုပ္ေတြလုပ္ေနသည္ကို ဒကာ၊ဒကာမမ်ားေတြ႔လ်ွင္ အထင္ေသးသြားေလမလားမသိ " ဟူေသာအျမင္မ်ား ရွိေနၾကဟန္တူသည္။ မိမိထက္ သက္ႀကီးဝါႀကီးဟန္းေတာ္မ်ား အလုပ္လုပ္ေနစဥ္ မိမိက အားေနလ်က္ျဖင့္ မသိက်ိဳးကၽြန္ျပဳေနတတ္ၾကသည္။ အခ်ဳိ႕က်ျပန္ေတာ့လည္း အခြင့္အေရးပိုလိုခ်င္၍ ဟန္ေရး ျပလုပ္ၾကျပန္သည္။

ပုညႀကိယာဝတၳဳဆယ္ပါးတြင္ ေဝယ်ာဝစၥကုသိုလ္တစ္ပါး ပါဝင္ပါသည္။ ေဝယ်ာဝစၥကုသုိလ္ဆိုသည္ မွာ" ရတနာျမတ္သံုးပါး၊ မိဘဆရာတို႔၏ ထိုထိုအမႈကိစၥတို႔၌ ရြက္ေဆာင္ျပဳတတ္ေသာ မဟာကုသိုလ္စိတၱဳပၸါဒ္ ေစတနာ " ကိုေခၚပါသည္။ လာဘ္လာဘ၊ အခြင့္ေရးလိုခ်င္၍ လုပ္ျခင္းသည္ အကုသိုလ္စိတၱဳပၸါဒ္သာျဖစ္၍ ေဝ ယ်ာဝစၥကုသိုလ္ကံ ေျမာက္လိမ့္မည္ မထင္ပါ။

ေက်ာင္းတိုက္တြင္း တံျမက္စည္းလွည္းျခင္းသည္ သာသနာျပဳျခင္းပင္ျဖစ္သည္။ ဘုရားရွင္၏ ဆႏၵ ေတာ္အတိုင္း လိုက္နာက်င့္သံုးရာလည္း ေရာက္ပါသည္။ ဗုဒၶ၏စကားကို ေလးစားျခင္း၊ နားေထာင္ျခင္းပင္ ျဖစ္ ၏။

ရွင္သာရိပုတၱာရာ ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ႀကီးသည္ ေက်ာင္းတိုက္ထဲ အမ်ားႏွင့္ေနစဥ္ တံျမက္စည္းလွည္းေန က်ျဖစ္သည္။ တစ္ခါ၌ နိရာဓသမာပတ္ဝင္စားရန္ လူမနီးသည့္ ဟိမဝႏၱာေတာ္င္ႀကိဳေခ်ာက္ၾကားသုိ႔ ခ်ည္းကပ္ လာခဲ့သည္။ အေရးမႀကီးဟု ယူဆၿပီး တံျမက္စည္းမလွည္းဘဲ နိေရာဓသမာပတ္ ဝင္စားေနလိုက္၏။ နိေရာဓ သမာပတ္ ဝင္စားေနစဥ္ စိတ္၊ ေစတသိက္ႏွင့္ စိတ္ေၾကာင့္ျဖစ္ေသာ အခ်ိဳ႕႐ုပ္မ်ား ခ်ဳပ္ၿငိမ္းေန၍ ပတ္ဝန္းက်င္ ကို ဘာမ်ွမသိေတာ့ေပ။

နိေရာဓ သမာပတ္မွထေသာအခါ ျပန္႔က်ဲေနေသာ အမိႈက္မ်ားၾကားတြင္ ဘုရားရွင္၏ ေျခေတာ္ရာကို ေတြ႕လိုက္ရသျဖင့္ အံ့ၾသသြားေလ၏။ " အလို…နိေရာဓသမာပတ္ဝင္စားေနစဥ္ ဘုရားကိုယ္ေတာ္ျမတ္ႀကီး ေရာက္ေနတာပါတကား။ ငါတံျမက္စည္းမလွည္းမတာ သိသြားေခ်ေပါ့ " ဟု ဆင္ျခင္ႏွလံုးသြင္းကာ သံေဝဂ ျဖစ္ေတာ္မူသည္။

ဘုရားရွင္၏ စကားကို တစ္သေဝမတိမ္း လုိက္နာေနက်ျဖစ္ေသာ ရွင္သာရိပုတၱရာသည္ ထိုေန႔မွစ၍ ပရိနိဗၺာန္စံသည္အထိ ေန႔စဥ္တံျမက္စည္းလွည္းသည့္ က်င့္ဝတ္ကို အပ်က္မခံေတာ့ေပ။ ( ပရိဝါ အ႒ကထာ )

မိမိတို႔ ျမန္မာႏိုင္ငံသာသနာ့သမိုင္းတြင္ ထင္ရွားေတာ္မူခဲ့ၾကေသာ လယ္တီဆရာေတာ္၊ ဆရာေတာ္ အရွင္ဇနကာဘိဝံသတို႔သည္လည္း ဗုဒၶ၊ ဓမၼ၊ သံဃ ေဝယ်ာဝစၥမ်ားကို ကိုယ္တိုင္ ေဆာင္ရြက္ေတာ္မူၾကပါ၏။

က်မ္းျပဳအေက်ာ္ မဟာဂႏၶ႐ံုဆရာေတာ္ အရွင္ဇနကာဘိဝံသသည္ ဂ်ပန္ေခတ္တြင္ ကပၸိယဒါယကာ ေမာင္လွႏွင့္အတူ ႏွစ္ဦးတည္း ကိုယ္ထူကိုယ္ထစနစ္ျဖင့္ ေနခဲ့ရသည္။

တစ္ေန႔ေသာအခါ ေက်ာင္းေတာင္ဘက္ဖ်ားမွ ေရခ်ိဳးၿပီး မိမိေက်ာင္းသို႔ အျပန္တြင္ ေသာက္ေရအိုးက ေလးကို ပခံုးေပၚထမ္း၊ ေရသႏုပ္သကၤန္းအစိုေလးကို ပခံုးေပၚတင္၊ သင္းပုိင္ခပ္တိုတုိျဖင့္ ျပန္လာခဲ့သည္။

ထိုအခ်ိန္တြင္ ေခၽြးသီးေခၽြးေပါက္က်လ်က္ ခရီးပန္းလာပံုရေသာ အသက္ ၇၀- ေက်ာ္ သီလရွင္အဘြား အုိတစ္ေယာက္သည္ ဆရာေတာ္အနား ေရာက္လာၿပီး ..

" ေမာင္ဥၥင္း..ဒီမွာ ဆရာေတာ္ ဇနကာဘိဝံသဆိုတာ ရွိသလား " ဟု ေမးသည္။ ဆရာေတာ္က ရပ္တန္႔ ၍…

" ရွိတယ္ ဒကာမႀကီး "

" သူအခု ဘယ္ေက်ာင္းမွာလဲ "

" ဒီမွာေလ က်ဳပ္ပဲဟာ "

" မဟုတ္ဘူး ကိုယ္ေတာ္ရဲ႕၊ ဆရာေတာ္ ဦးဇနက

ကိုေမးတာ "

" ဟုတ္ပါတယ္ ဒကာမႀကီးရဲ႕၊ က်ဳပ္ပါပဲ "

" ကိုယ္ေတာ္နဲ႔ ဘြဲ႔တူျဖစ္နၿပီထင္တယ္၊ တပည့္ေတာ္ေမးတာက က်မ္းစာအုပ္ေတြ အမ်ားႀကီးေရးတဲ့ ဆရာေတာ္ ဦးဇနကကို ေမးတာ "

" ဟုတ္ပါတယ္ ဒကာမႀကီးရဲ႕၊ က်ဳပ္ပါပဲ "

သီလရွင္အမယ္ႀကီးမွာ မယံုေသးသျဖင့္-

" ေနပါအံုး ကိုယ္ေတာ္ရဲ႕၊ ဒီေက်ာင္းမွာ အျခားကိုယ္ေတာ္ေတြ ရွိေသးလား " ဟု ေမးသည္။

" မရွိဘူး ဒကာမႀကီးရဲ႕၊ ရဟန္းဆိုလို႔ က်ဳပ္တစ္ပါးတဲ " ဟု ေျပာမွ ယံုေလေတာ့၏။ ဤမ်ွထိ မိမိကိုယ္ ကို ႐ိုးသားႏိွပ့္ခ်၍ ကိုယ့္ေဝယ်ာဝစၥ ကိုယ္လုပ္ေသာ ဆရာေတာ္ပါေပတည္း။

လယ္တီဆရာေတာ္ဘုရားႀကီးသည္ ဘဝသက္တမ္းတစ္ေလ်ွာက္တြင္ သံဃေဝယ်ာဝစၥကုသိုလ္ကို မ ပ်က္မကြက္ ေဆာင္ရြက္ခဲ့သည္။ ဆရာေတာ္ ဘုရားႀကီးသည္ လယ္တီေတာရတြင္ေနစဥ္ နံနက္အ႐ံုတက္ခ်ိန္မွ စ၍ တစ္ေက်ာင္းလံုးႏွံ႔ေအာင္ တံျမက္စည္းလွည္း၍ ေသနသနဝတ္ကို မခၽြတ္တမ္း ျဖည့္ဆည္းေတာ္ခူခဲ့သည္။

တိုက္သံဃာမ်ားသံုးရန္ ေရကိုလည္း ခပ္ေတာ္မူ၏။ လယ္တီတိုက္ သံဃာမ်ားသည္ နံနက္တိုင္း ေက်ာက္ခြက္ႀကီးမ်ား ေရျပည့္လ်က္ရွိသည္ကို ေတြ႔ၾကရၿပီး အစတြင္ မည္သူခပ္သည္ကို မသိၾကေပ။ အတန္ ၾကာစံုစမ္းေသာအခါ သကၤန္းေတာ္မ်ား ေရရႊဲလ်က္ ေရအိုးထမ္းကာ ေရဝတ္ျဖည့္ေနေသာ ဆရာေတာ္ႀကီးကို ေတြ႕ၾကရေလသည္။ သံဃာေတာ္တို႔ မွာ ေသာက္ဝံ့ မသံုးဝ့ံျဖစ္ေနခဲ့၏။ ထိုအေၾကာင္းကို ဆရာေတာ္ သိေတာ္ မူူလ်ွင္ ..

" ေလာကအစဥ္အလာအရ မကိုဋ္ဦးေသ်ွာင္၌ တပ္ရေသာပတၱမ်ားကို ေျခ၌ ဝတ္ဆင္႐ိုးမရွိၾက။ ေျခ၌ ဝတ္ေသာေျခခ်င္းကိုလည္း ဦးေခါင္း၌ ဝတ္႐ိုးမရွိၾက။ ထို႔အတူ ဆရာသည္ တပည့္အလုပ္ကို မလုပ္သင့္၊ တပည့္သည္လည္း ဆရာအလုပ္ကို မလုပ္သင့္ဟု ယူဆေနၾကသည္။

" တပည့္တို႔ စဥ္႔ေျမခြက္ကို မကိုဋ္မွာတပ္ၿပီး ပတၱျမားကို ေျခေထာက္မွာတပ္ဆင္ထားေသာ္လည္း ပတၱ ျမားသည္ ပတၱျမားပင္ျဖစ္၏။ ပတၱျမား၌ အျပစ္မရွိ။ ထို႔အတူ ပညာရွိသူေတာ္ေကာင္းတို႔သည္လည္း ေျခေဆး ေရကို ခပ္ေပးျခင္းျဖင့္ အျပစ္မရ။ ဆရာ့ဂုဏ္ရည္မပ်က္၊ ပို၍ပင္ ဂုဏ္က်က္သေရ ရွိေသး၏။

" တပည့္တို႔၊ ခႏၶာကိုယ္ဟူသမ်ွသည္ က်င္ႀကီး၊ က်င္ငယ္၊ ေလာဘ စေသာ အပုပ္နံ႔တို႔ျဖင့္ ညႇီေစာ္န႔ ညစ္ပတ္ေန၍ ေျခေဆးေရခပ္ေပးျခင္း၊ ကနုတံေဆးျခင္း စေသာညစ္ပတ္လူးလဲ၍ ေအာက္က်ေသာ လုပ္ငန္း မ်ားႏွင့္သာ ပို၍ ထိုက္တန္လွေပသည္ " ဟု ၾသဝါဒစကား မိန္႔ၾကားေတာ္ မူေလ၏။

ထို႔ျပင္ ဆရာေတာ္ႀကီးသည္ မိမိေက်ာင္းတိုက္တြင္သာမကဘဲ မိမိထက္ဝါႀကီးေသာ မေထရ္ႀကီးမ်ားသီ တင္းသံုးရာ ေက်ာင္းတို္က္သို႔ လွည့္လည္သြားေရာက္ၿပီး ေဝယ်ာဝစၥ ဝတ္ျဖည့္သည္။ အခ်ိဳ႕ဘုန္းႀကီးတို႔က..

" လယ္တီဘုန္းႀကီး၊ သည္လိုမလုပ္ပါႏွင့္ "ဟု တားျမစ္ၾကသည္။

" အရွင္ဘုရားတို႔ ေၾကာင့္ၾကမဲ့ သီတင္းသံုးေတာ္မူၾကပါ။ ဘဝသံသရာအဆက္ဆက္ တပည့္ေတာ္၏ ေျခလက္မ်ားဟာ သားကၽြန္ မယားကၽြန္ ျဖစ္ခဲ့ဖူးေပါင္း မ်ားလွပါၿပီ။ အမွန္သိရေသာ ယခုလို ဘဝမ်ိဳးတြင္ တ ပည့္ေတာ္၏ ေျခလက္အစံုကို သံဃာေတာ္မ်ား၏ ေက်းကၽြန္အျဖစ္ ေဆာင္ရြက္လိုပါသည္။ တားျမစ္ေတာ္ မမူ ၾကပါႏွင့္ဘုရား " ဟု ဆုိၿပီး ျပဳၿမဲတိုင္း ျပဳေနခဲ့ေလသည္။

ဤကဲ့သို႔ အေက်ာ္ေဒးယ် ဆရာေတာ္ႀကီးမ်ားသည္ပင္ မာန္မာနႏွိမ့္ခ်၍ နိဗၺာန္အထာက္အပံ့အတြက္ အမိႈက္ထဲက ေရႊကို ထုတ္ယူႏိုင္ေသးလ်ွင္ မိမိတို႔လို သာမန္ရဟန္းေတာ္မ်ားမွာ ….

" အင္း…ဒီအေၾကာင္း စာေရးအံုးမွပါပဲ " ဟု ေတြးၿပီး တံျမက္စည္းသိမ္း၍ အခန္းထဲသို႔ ျပန္လာခဲ့ေတာ့ သည္။

---------------------------------------------------------------------------https://www.facebook.com/muditaralinnsayadwdhamachannallive/
တြင္လည္းဖတ္ရွဴ ႏိုင္ပါသည္ ။
---------------------------------------------------------------------------

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment