Thursday, December 29, 2016

🔯အက်င့္မပါ သိရံုမွ်ျဖင့္သာ နိဗၺာန္ေရာက္နိုင္ပါသလား🔯
. ➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿

. ဓမၼမိတ္ေဆြ တစ္ေယာက္က ေမးလာတဲ့ေမးခြန္းေလးကို က်ေနာ္ညာဏ္မီွသေလာက္ေျဖျပတာပါဗ်ာ -🚩

🔜ေမးခြန္းက- - -

""ေနာက္ထပ္တစ္ခုေလာက္ေက်းဇူး

ျပဳ၍ေျဖေပးပါလို႔ေတာင္းဆိုပါရေစ
နိဗၺာန္ကိုေရာက္ရန္သြားရာလမ္းနွစ္သြယ္ရွိတယ္လို႔ျကားဖူးထားလို႔ပါ

🔯ပထမတစ္ခုက

ေသာတပန္ ၊သကဒါဂမ္ ၊ အနာဂမ္ ၊ရဟႏၲာ
ျဖစ္ျပီးမွေရာက္ေသာလမ္း
စရဏ အက်င့္သမာဓိ ဘာဝနာ ဝိပႆ နာ ရႈမွတ္ပြါးမ်ား
အားထုက္ျပီးမွေရာက္ေသာလမ္း။

🔯🔯ဒုတိယတစ္ခုက
စရဏ အက်င့္မပါ သမာဓိထူေထာင္ရန္မလို
ဝိပႆ နာရႈမွတ္ပြားမ်ားရန္မလိုပဲ
အာရံုရုပ္နာမ္တို႔ကို ပညက္ ပရမက္
ဆက္စပ္သိနိုင္ေသာ ဝိမုတ္တိပညာ
လမ္းကိုသပုရိတဆရာသမား၏ေဟာ၍သိနိုင္ျပီးသိလ်ွင္
လည္းဘာမွလုပ္စရာမလို ဒီအတိုင္းတိုင္းနိဗၺာန္ေရာက္
္ေနသည္ဟုျကားဖူးထားလို႔ပါ။

လုပ္ေနမွပိုရႈပ္ျပီးရွင္းမရ၍ဝိဇၨာသိတစ္ျကိမ္ထဲပိုင္ပိုင္နိုင္နိုင္ဆံုးျဖတ္ေဝဖန္ပိုင္းျခားနိုင္ရင္ နိဗၺာန္သို႔ေရာက္ရွိျပီးနိဗၺာန္
ခ်မ္းသာကိုပါခံစားနိုင္သည္.....လို႔ျကားဖူးထားလို႔ပါ။လို႔
ေမးျမန္းထားပါတယ္။🔚

🔜 ဒီေမးခြန္းရဲ႕ပထမပိုင္းက ေသာတာပန္ ၊သကဒါဂါမ္
အနာဂါမ္ ၊ရဟႏၲာ အဆင့္ဆင့္က်င့္ႀကံ အားထုတ္ၿပီးမွ
နိဗၺာန္ရနိုင္ ေရာက္နိုင္တဲ့နည္းလမ္း ကိုေဖၚျပထားပါတယ္။
ဒီနည္းလမ္းကေတာ့ ဘုရားရွင္ေဟာၾကားေတာ္မူတဲ့
ေထရဝါဒ သာသနာေတာ္နဲ႔ကိုက္ညီတဲ့ နည္းလမ္းမို႔
မွားစရာအေၾကာင္းမရိွပါဘူး။

🔜နိဗၺာန္ကိုေရာက္နိုင္တဲ့ ဒုတိယနည္းလမ္းက
အက်င့္မပါပဲ ၊က်င့္ႀကံအားထုတ္မႈ မရိွပါပဲ အသိနဲ႔တင္
နိဗၺာန္ေရာက္နိုင္တဲ့ နည္းလမ္းလို႔ဆိုထားပါတယ္။❌

ဒီနည္းလမ္းကေတာ့ လံုး၀မွားယြင္းတယ္လို႔ပဲ
ေျဖပါရေစ။❌

ဒီအေျဖအတြက္ ဘုရားရွင္လက္ထက္က တရားအား
ထုတ္ရျခင္းမရိွပါပဲနဲ႔ တရားေတာ္ကိုနာၾကားသိျမင္ရရံု
နဲ႔ တရားထူးရသြားသူေတြ ဒုနဲ႔ေဒး ရိွခဲ့ပါတယ္လို႔
ေစာဒနာစရာရိွလာပါလိမ့္မယ္။

. ဘုရားလက္ေတာ္အခါနဲ႔ ယခုမ်က္ေမွာက္ေခတ္ကာလ
ေခတ္အေျခေနျခင္း ကြာျခားသလို ပုဂၢိဳလ္ အတန္းစားျခင္း
ကြာျခားတာကို ထည့္ၿပီးစဥ္းစားရမွာပါ။

ပုဂၢဳိ လ္အတန္းအစားဆိုတာက တရားရနိုင္တဲ့ ပုဂၢိဳ လ္အတန္း အစားကို ဆိုလိုပါတယ္ဗ်ာ

ဒီေနရာမွာ.ပုဂၢိဳလ္ ၄ မ်ိဳးကိုအက်ဥ္းမွ်ေဖၚျပပါ့မယ္...........

❄ပုဂၢိဳလ္ေလးမ်ိဳး ဥဒါန္းထိုး❄
. 💫💫💫💫💫💫
. ျမတ္စြာဘုရားေဟာျပထားသည့္ ပုဂၢိဳလ္ေလးမ်ိဳးအ
ေၾကာင္းကို အက်ဥ္းမွ် ေဖၚျပာဦးမည္။ယင္းတို႔မွာ

၁။ဥဂၣာဋိတညဴ ပုဂၢိဳလ္⭐
၂။ဝိပဥၥိတညဴ ပုဂၢိဳလ္⭐
၃။ေနယ်ပုဂၢိဳလ္⭐
၄။ပဒပရပုဂၢိဳဘ္ ⭐တို႔ ျဖစ္ၾကသည္။

. ေရွ႕ပုဂၢဳိ လ္ ၃ မ်ိဳးသည္ ဤ ဘ၀၌ တရားထူးရ
နိုင္သည္။
ပဒပရမ ပုဂၢိဳ လ္ကား ဤဘ၀၌ တရားထူးမရနိုင္။သို႔ေသာ္
ေနာက္ေနာက္ဘ၀တို႔၌ကား (ပဒပရမာနံ အနာဂေတ ဝါ
သနတဌာယ ေဟာတိ ) တရားထူးရဖို႔ရာအထံုဝါသနာ
ျဖစ္နိုင္၏။

၁။ ဥဂၣ ာတိတညဴ ပုဂၢိလ္
🔜🔜🔜🔜🔜🔜

. အဓိပၸာယ္အစအန အနည္းငယ္ခြာလွန္ျပရံုမွ်ျဖင့္ ။
ညဴ = ဘြားကနဲ ၊သိသြားသူ ဤပုဂၢိဳ္လ္မ်ိဳးကို "အက်ဥ္းျဖင့္"
သိသူ ဟုဘာသာျပန္ၾကသည္။

၂။ဝိပဥၥိတညဴ ပုဂၢဳ ိလ္
🔜🔜🔜🔜🔜

. ဝိပဥၥိတ = သေဘာအဓိပၸာယ္အက်ယ္ခ်ဲ့၍ ျပကာမွ်
ညဴ = သိသြားသူ၊ဤပုဂၢဳိလ္မ်ိဳးကို အက်ယ္ခ်ဲ့မွ သိသူ ဟု
ဆိုၾက၏။

၃။ေနယ်ပုဂၢိဳ္ လ္
🔜🔜🔜🔜

. ေနယ်ပုဂၢိဳ ္လ္ကား အက်ဥ္းမွ်ေအာရံုမွ်ျဖင့္လည္းမသိ
အက်ယ္ခ်ဲ့၍ ေဟာရံုမွ်ျဖင့္လည္းမသိေသး၊သို႔ေသာ္ဥေဒၵသ
ပရိပုစၦာ စသည္တို႔ျဖင့္ ထပ္ျပန္တလဲလဲ ႀကိမ္ဖန္မ်ားစြာ
ေဆာင္ျပအပ္ေသာအခါ အဓိပၸာယ္ေတြသိလာ၏။ဤပုဂၢိဳ လ္
မ်ိဳးကို ေနယ်ပုဂၢိဳ လ္ဆိုရသည္။

၄။ပဒပရမ ပုဂၢိဳလ္
🔜🔜🔜🔜

. ေရွ႕ပုဂၢိဳ္ လ္သံုးမ်ိဳးတို႔လို ယခုဘ၀မွာတရားမရနိုင္ စာေပ
သင္ၾကား၍ ပုဒ္ ပါဌ္အကၡရာ ရရံုမွ်သာျဖစ္၏။

🔯မိုးတစ္ဘ၀သာသနာ စာ ၂၆၂🔯

ေခတ္
====
ဘုရားရွင္ ပရိနိဗၺာန္ စံေတာ္မူၿပီး ေနာက္ နွစ္ ၁၀၀၀ အထိသာ ပဋိသမၻီဒါပတၲရဟႏၲာေခတ္ျဖစ္လို႔ ယေန႔ေခတ္မွာ
က်င့္ႀကံအားအားထုတ္နိုင္မွသာ တရားထူးကို ထိုးထြင္း
သိျမင္နိုင္တဲ့ ညာဏ္ မ်ိဳးကိုရနိုင္ၿပီး၊ ဆက္လက္အားထုတ္မွ
သာ ဝိပႆ နာညာဏ္အဆင့္သို႔ေရာက္ကာ မဂ္ညာဏ္
ဖိုလ္ညာဏ္ ကိုရနိုင္တဲ့ ေနယ် ပုဂၢိဳလ္မ်ိဳးသာ ရိွနိုင္ေတာ့တဲ့
ေခတ္သာ ျဖစ္ပါတယ္။

. ဒါ့ေၾကာင့္ က်င့္ႀကံအားထုတ္မႈမပါပဲ သိရံုမွ်ျဖင့္
တရားထူး နိုင္တဲ့ေခတ္မဟုတ္ေတာ့ပါဘူး။

ဘုရားရွင္လက္ထက္ကသိရံုမွ်ျဖင့္ဘယ္လိုတရားထူး
ရခဲ့ၾကပါသလဲ
================================

နာၾကားရံုမွ်ျဖင့္ နားလည္ သိျမင္ၿပီး တရားထူးရသြားၾက
တာဟာလည္း ပဋိပတၲိနဲ႔ကင္းၿပီး ျဖစ္ခဲ့တာမဟုတ္ပါဘူး။
ပထမဆံုး သုတမယညာဏ္နဲ႔သိျမင္ပါတယ္၊ ဒုတိယ
စိႏၲာမယညာဏ္နဲ႔ထိုးထြင္းသိျမင္ပါတယ္ ၊တတိယက်ေတာ့
ခႏၶာကိုညာဏ္လွည့္ၿပီး ပဋိပတၲိကိုျဖစ္ေစၿပီးမွ ၊ဝပႆ နာ
အျမင္ရၿပီးမွ မဂ္ေလးတန္ ဖိုလ္ေလးတန္ အဆင့္ဆင့္ၿပီး
ရပါတယ္ဗ်ာ။

. ယင္းသို႔ ထိုးထြင္းသိျမင္ယံုမွ်ျဖင့္ ၊ တရားထူးရဖို႔အတြက္
ျဖည့္ဆည္းခဲ့တဲ့ပါရမီ ရင့္သန္ဖို႔ လိုအပ္သလို၊ တရားေတာ္
ကိုနာၾကားယံုမွ်ျဖင့္ သုတမယညာဏ္ အလိုလိုျဖစ္နိုင္တဲ့
ပဋီသမၻီဒါေခတ္ ျဖစ္ေနဖို႔လိုပါတယ္။

. ပဋိသမၻီဒါေခတ္ဆိုတာက တရားေတာ္ကိုနာၾကား
ယံုမွ်ျဖင့္ အလိုလိုစာေတြ ညာဏ္မွာထင္ျမင္လာတဲ့ေခတ္
ျဖစ္ပါတယ္။ဒီပဋိသမၻီဒါေခတ္မွာသာ တရားအသိ အနည္းငယ္မွ် ၊အက်ဥ္းသို႔မဟုတ္အက်ယ္ ကိုနာၾကားရံု ျဖင့္စာေတြကို
အလိုလိုသိတဲ့ သုတမယညာဏ္ကို ရနိုင္ပါတယ္။
သုတမယညာဏ္ကို ရၿပီးမွသာ ထိုးထြင္းသိ စိႏၲာမယ
ညာဏ္ကို ျဖစ္ေစပါတယ္ဗ်ာ။ ဒီနွစ္ညာဏ္ျပည့္စံုၿပီးမွ
သာ ဝိပႆ နာညာဏ္ကိုလွမ္းတက္ၿပီး တရားထူးရနိင္
ပါတယ္။

ညာဏ္နွစ္မ်ိဳးကို ေဖၚျပအပ္ပါတယ္။

🔯သုတမယညာဏ္သိ ပညာရိွနဲ႔ စိႏၲာမယညာဏ္သိ🔯
. **

. ❄ပညာရိွတို႔၏ သိမႈ ( ၂ )မ်ိဳး❄
. 🔛🔛🔛🔛🔛🔛🔛

. 🚩ပညာရိွတို႔၏ သိမႈကား နွစ္မ်ိဳးနွစ္စားရိွပါ၏။

၁။ သုတမယ ညာဏ္သိ
၂။ စိႏၲာမယ ညာဏ္သိ ဟူ၍ျဖစ္၏။

၁။သုတမယညာဏ္သိ✅
🌠🌠🌠🌠🌠🌠

. အဘိဓမၼာက်မ္းဂန္တို႔ကို ေကာင္းစြာတတ္ေျမာက္ၿပီး
တစ္ပါးသူကိုနားလည္ေအာင္ သေဘာသရုပ္သကန္
မွန္ကန္စြာျဖင့္၊ ေက်လည္ေခ်ာေမာေအာင္၊ေျပာတတ္၊
ေဟာတတ္၊ ခ်တတ္ ၊ ပို႔တတ္ ၊ဆံုးျဖတ္တတ္မႈ၊ သိမႈကား
"သုတမယညာဏ္"သာတည္း။

. ဤသိမႈကား ဝိပႆႆ နာ ညာဏ္မ်ိဳးမဟုတ္၊
. ပရိယတၲိ ညာဏ္မွ်သာတည္း။🚩

၂။စိႏၲာမယညာဏ္သိ✅
💫💫💫💫💫💫

🔜 ေဖၚျပပါ ပရိယတၲိညဏ္၌တည္၍၊ ထိုညာဏ္ျဖင့္
သိသိအတိုင္း၊ မိမိခႏၶာအားရႈၾကည့္ဖန္မ်ားလတ္ေသာ္
ပူေႏြးမႈ၊ေအးခ်မ္းမႈ စသည့္ေဝဒနာတို႔အေပၚ၌
မ်က္စိျဖင့္ ျမင္ဘိသကဲ့သို႔ ရုပ္ခႏၶာတစ္ျခား
နာမ္ခႏၶာတစ္ျခား ၊ကြဲကြဲျပားျပားထင္ျမင္မႈမ်ိဳးသည္
ကား စိႏၲာမယ ညာဏ္သိ ၊ ညာဏ္ျမင္ မည္၏။

🔜ဘာ၀နာမယညာဏ္ဟုလည္းေခၚဆိုအပ္၏။
ဤသို႔သိမႈ၊ ျမင္မႈမ်ိဳးသည္ ဝိပႆႆ နာညာဏ္မည္၏။

🔜ဝိပႆႆ နာဘာ၀နာပြားမ်ားရာ၌ ဤကဲ့သို႔ေသာ
စိႏၲာမယညာဏ္အသိအျမင္ကိုသာ လိုအပ္၏။
ဤစိႏၲာမယညာဏ္အသိအျမင္သည္သာလွ်င္
ဒိဌိကိုပါယ္သတ္နိုင္ေလသည္။

🔜ဤကားသုတမယညာဏ္သိ(ပရိယတၲိညာဏ္)နွင့္
စိႏၲာမယညာဏ္ ( ဝိပႆ နာညာဏ္)နွစ္ပါး၏
ျခားနားခ်က္ေပတည္း။🚩

🔜🔜
လယ္တီဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး ေရးသားစီရင္ေတာ္မူေသာ
ဘာ၀နာဒီပတီက်မ္း (လယ္တီဒီပနီေပါင္းခ်ဳပ္-ဒု)
စာ-၇၈

🔯အသိနဲ႔နိဗၺာန္ေရာက္ဖို႔🔯
🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜

. အသိနဲ႔ နိဗၺာန္ေရာက္နိုင္ဖို႔ဆိုရင္၊ ဘာအခ်က္ေတြ
လိုမလည္းဆိုရင္။

၁။ဘုရားသက္ရိွထင္ရွားရိွေသာေခတ္ျဖစ္ရပါ့မယ္(သို႔)
၂။ပဋိ သမၻီဒါပတၲ ရဟႏၲာေခတ္ျဖစ္ရပါမယ္
၃။ပုဂၢိဳလ္သည္ ဥဂၣ ာတိတညဴ သို႔မဟုတ္
. ဝိပဥၥိတညဴ ပုဂၢိဳလ္ မ်ိဳး ျဖစ္ရပါမယ္။

. ဒီသံုးခ်က္မွာၾကည့္ရင္ ပုဂၢိဳလ္ အတန္းအစားတစ္ခု
နဲ႔ပဲ ယွဥ္ၿပီးဆံုးျဖတ္လိုက္ရင္ အသိနဲ႔တင္ နိဗၺာန္
ေရာက္နိုင္ မေရာက္နိုင္ အေျဖထြက္ေလာက္ပါၿပီဗ် ာ။

ယခုေခတ္မွာ ႐ြပ္႐ြပ္ခြၽံခြၽံ ႀကိဳးစားအားထုတ္မွသာ
တရားထူးရနိင္တဲ့ ေနယ်ပုဂၢိဳလ္ တစ္မ်ိဳးတည္းသာ
ရိွေတာ့တဲ့အတြက္ သိရံုမွ်ျဖင့္ လံုး၀နိဗၺာန္မရနိုင္ပါေၾကာင္း
တင္ျပအပ္ပါသည္ခင္ဗ်ာ။

.

မိမိညာဏ္မီွသေလာက္သာ ေဆြးေႏြးထားျခင္း
ျဖစ္ပါေသာေၾကာင့္ ခ်ိဳ႕ယြင္းခ်က္၊ အားနည္းခ်က္မ်ားကို
မည္သူမဆို ျဖည့္စြက္ ေဆြးေႏြးေပးပါရန္ ဘိတ္ေခၚ
အပ္ပါသည္။

သမၼာဒိဌိညာဏ္ ရွင္သန္ၾကပါေစ

မုဒိတာအလင္းဆရာေတာ္
--------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment