Monday, January 23, 2017

ဝိပႆနာဉာဏ္ မဂ္ဉာဏ္နဲ႔မွ ေၾကြးဆပ္ႏိုင္မွာ



ကမၼႆကတာ သမၼာဒိ႒ိ ၊ ဝိပႆနာ သမၼာဒိ႒ိ။
ဝိညာဏ္ျမင္ သမၼဳတိသစၥာအားျဖင့္... ကမၼႆကတာ သမၼာဒိ႒ိ ကံ ကံရဲ႕ အက်ိဳးကို ယံုၾကည္ရမယ္ေနာ္။
ပညာျမင္ ပရမတၳသစၥာဘက္က ဝိပႆနာဉာဏ္ မဂ္ဉာဏ္ေပါ့။
အဲဒီ ဉာဏ္ကို အားကိုး ရမယ္ေနာ္။

ကံက ယံုၾကည္ရမည့္တရား။
အဲလိုစိစစ္ဖို႔ မေကာင္းလား။
ဒီေတာ့ မိမိ မသိခင္တုန္းက မိုက္ခဲ့တဲ့ ကိစၥေတြ ျပန္ျပီးေတာ့မွ
စိစစ္ဖို႔ ေကာင္းတယ္ေနာ္။

အဲဒီ မိုက္ခဲ့တဲ့ အကုသိုလ္တရားေတြကို ပေပ်ာက္ေအာင္ လို႔ ဘုရား ပြင့္မွ ၾကားသိရတဲ့ ဝိပႆနာဉာဏ္ မဂ္ဉာဏ္ေပါ့။
အဲဒီ ဉာဏ္နဲ႔မွ ေၾကြးဆပ္ႏိုင္မွာေနာ္။

ဝိပႆနာဉာဏ္ မဂ္ဉာဏ္သာ မပါဘူးဆိုရင္....
ဒါနနဲ႔ ဆပ္ ေက်ပါ့မလား။
သီလနဲ႔ ဆပ္ ေက်ပါ့မလား။
သမထနဲ႔ ဆပ္ ေက်ပါ့မလား။
ပခံုးခြန္နဲ႔ ဆပ္ရင္ကား ေက်ပါ့မလား။
အသားနဲ႔ ဆပ္ရင္ကား ေက်ပါ့မလား။
ေက်ဘူးကြဲ႕ေနာ္။

အဲဒါေတြကို နားလည္ဖို႔ လိုတယ္။
အဲဒါေၾကာင့္ ခဏ ခဏ သတိေပးရတယ္။

ေက်းဇူးေတာ္ရွင္ မံုလယ္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး။


®ႏွစ္သိန္းႏွင့္ မလဲႏိုင္တဲ့ တစ္ဆယ္®


ကုသိုလ္ကံ အကုသိုလ္ကံ တရားနာရင္းနဲ႔ စဥ္းစားရတယ္ေနာ္။
မစဥ္းစားဘူး ဆိုရင္ တရားနာရျငားေသာ္လည္း ဆန္ကုန္ေျမေလး ျဖစ္မွာေပါ့။
အဲလို စိစစ္ဖို႔ မေကာင္းလား။

စဥ္းစား စဥ္းစား အကုသိုလ္အလုပ္ဆိုတာ...စဥ္းစားၾက ၊ ထိထိမိမိ ေလ့လာၾကေနာ္။
အခု အကုသိုလ္တရား ရပ္တိုင္း ရြာတိုင္း အေတာ္ကို တိုးေနၾကတယ္။ ခ်ဲ ေခတ္စားေနတာကိုးကြဲ႔ ။
အဲဒါေတြဟာ မိမိက စဥ္းစားဖို႔မေကာင္းလား။

ဘုန္းႀကီးတို႔ ရန္ကုန္မွာ သီတင္းသံုးေနတဲ့အခါ...
မႏၱေလး မွာ သုတအေနနဲ႔ ဒကာတေယာက္ ခ်ဲ ဆယ္သိန္းေလာက္ ေပါက္လာခဲ့တယ္တဲ့ ၾကားလား။
မိဘကို သံုးဖို႔ စြဲဖို႔ ႏွစ္သိန္းေပးတယ္။
မိဘက သူ႔ဆီမွာ ႐ွိတဲ့ ဝတၳဳစ ဆယ္တန္ကို ေထာင္ျပတယ္။
မင္း ေငြ ႏွစ္သိန္းက ေဟာဒီ ဆယ္တန္ နဲ႔ မလဲႏိုင္ဘူးကြယ္လို႔ ေျပာသတဲ့။
ေဟာဒီ ဆယ္တန္က သီလနဲ႔ ျပည့္စံုၿပီးေတာ့ ရတဲ့ ဆယ္တန္တဲ့။
မင္းဟာ ငါ လက္မခံႏိုင္ဘူးတဲ့ ၾကားလား။
မင္းဟာေတြ အဆိပ္ပါတယ္တဲ့။

အဲဒီေတာ့ ျပန္ၿပီးေတာ့ အေသးစိတ္ ၾကည့္တဲ့အခါ ေညာင္ပင္ႀကီးေလာက္ လႉျငားေသာ္လည္း ေညာင္ေစ့ေလာက္ ရတယ္လို႔ ၾကားဖူးရဲ႕လား။
ေညာင္ေစ့ေလာက္ လႉျငားေသာ္လည္း ေညာင္ပင္ႀကီးေလာက္ ရတယ္
အဲဒီဆယ္တန္က သီလနဲ႔ ျပည့္စံုတယ္ဆိုေတာ့ ေညာင္ေစ့ ပမာဏကြဲ႔ေနာ္။
ေညာင္ပင္ႀကီး က သီလနဲ႔ မျပည့္စံုတာနဲ႔ မတူဘူးလား။
အဲလို ေလ့လာဖို႔ မေကာင္းလား။ စဥ္းစားၾကကြဲ႔ေနာ္။

စားဝတ္ေနေရး မေျပတာ အကုသိုလ္ကံ လွည့္တာေပါ့။
ေျပတာ ကုသိုလ္ကံ လွည့္တာေပါ့။
စဥ္းစား...စဥ္းစား ၾကားလား။
ရပ္တိုင္း ရြာတိုင္း ၿမိဳ႕တိုင္းေတြမွာ ဒီကိစၥ ခ်ဲေခတ္စားၿပီးေတာ့ ရန္ကုန္မွာ ဘုန္းၾကီး ဒကာေတြ ေျပာဖူးတယ္ ။
အေပါင္ဆိုင္ မွာ ထမင္းခ်ိဳင့္ေတြကအစ ေရာက္ကုန္ေတာ့တာ ဘုရားတဲ့။အေပါင္ဆိုင္မွာ ထမင္းခ်ိဳင့္က အစ ေရာက္ကုန္ၿပီတဲ့ေနာ္ ။ေအး
ၾကာေတာ့ အဲဒါေတြက ခိုးဖို႔ လိမ္ဖို႔ စိတ္ကူးေတာ့တာေပါ့။
သံုးစရာက မ႐ွိ စြဲစရာက မ႐ွိ အကုသိုလ္ စိတ္ေတြ ဝင္မေနဘူးလား။ စဥ္းစားကြဲ႔။
အလုပ္ေတြကလည္း ပ်င္းေတာ့တာေဟ့ ေနာ္။
ေလ့လာ...ေလ့လာ။

ကိုယ့္ကိုယ္ကို အကုသိုလ္လို႔...ေသခါ ငရဲကို ေရာက္ဦးမယ္။ ငရဲကို ေရာက္လို႔ ငရဲသက္ကေစ့ၿပီးေတာ့ ျပန္ ၿပီးေတာ့မွ ျဖစ္ကာ လူ႔အျဖစ္ကို ရခဲတယ္။ တိရစၧာန္ ဘဝ ေရာက္တာ မ်ားတယ္ကြဲ႔ေနာ္။ တိရစၧာန္ ဆိုေတာ့ ႏိုင္ရာစား ဘဝေပါ့။အဲဒီ တိရစၧာန္ စိတ္ေတြက အကုသိုလ္စိတ္ေတြ ေနာ္။ တိရစၧာန္ က ေသသြားေတာ့ကာ ငရဲကို မေရာက္ဘူးလား။ ငရဲကိုခံ...အားရေအာင္ခံ ငရဲသက္ကေစ့ တိရစၧာန္ ျဖစ္။ တိရစၧာန္ ကေန ငရဲကို ေရာက္...ေဟာ ခ်ာလည္လည္ မေနလားေဟ့။ အဲလို စိစစ္ဖို႔ ေကာင္းတယ္ကြဲ႔ေနာ္။
ဘယ္ေလာက္မ်ား ေၾကာက္စရာ ေကာင္းသလဲ။

သီလနဲ႔ ျပည့္စံုလို႔ လူ႔အျဖစ္ကို ရလာခဲ့တာေနာ္။ အဲဒီလူ႔အျဖစ္ကို ရၿပီးကာမွ ဒီသီလေလးကို အလြဲ သံုးစားလိုက္မယ္ဆို အပါယ္က သြားေတာ့မွာေပါ့။

ေက်းဇူးေတာ္႐ွင္ မံုလယ္ဆရာေတာ္ႀကီး
အဂၢမဟာကမၼ႒ာနာစရိယ ဘဒၵႏၱ သံဝရ

သူခိုး အစစ္ကို မဖမ္းမိဘူး။
##################

ဝဋ္ အေနနဲ႔ ကိေလသဝဋ္ ကမၼဝဋ္ ဝိပါကဝဋ္။ ဟုတ္ကဲ့လားေဟ့။
စဥ္းစားေနာ္။
အဲဒါ... ကိေလသဝဋ္ ကမၼဝဋ္ ဝိပါကဝဋ္ လို႔ မေဟာဘူးလား။
စဥ္းစား။ စဥ္းစား။

ဒါေၾကာင့္... ကာယကံ ဝစီကံ မေနာကံ။
ကံကို ယံုၾကည္ၿပီးေတာ့မွ...
အဲဒါ သစၥာအေနနဲ႔
အေၾကာင္း အက်ိဳးသိဖို႔ လိုေသးတယ္ကြဲ႕ေနာ္။

ဒါေတာ့... တဏွာ ဥပါဒါန္ ကံ။ ၃-အကြက္မွာေလ။
သစၥာဖြဲ႕ေတာ့ ဘာသစၥာလဲ။....?။
တဏွာ ဥပါဒါန္ ကံ သစၥာဖြဲ႕ေတာ့ ဘာသစၥာလဲ။
သမုဒယသစၥာေနာ္။

ကဲ အဲေတာ့ သမုဒယသစၥာဆိုေတာ့ကာ ...
ကိေလသဝဋ္ ကမၼဝဋ္ ဝိပါကဝဋ္လို႔
ဝဋ္က်ေတာ့ သံုးမ်ိဳး မရဘူးလား။

ကာယကံ ဝစီကံ မေနာကံေနာ္။
ကာယကံနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ အကုသိုလ္ ၊ ဝစီကံနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ အကုသိုလ္၊ မေနာကံနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ အကုသိုလ္ လို႔ မေျပာဘူးလား။
အဲဒီကံေၾကာင့္ အကုသိုလ္ ျဖစ္တယ္လို႔ မယူဘူးလား။
ဒါ ျပန္ျပီးေတာ့ ကံေၾကာင့္ အကုသိုလ္ ျဖစ္တယ္ ဆိုတဲ့ကိစၥ ... ျပန္ဆန္းစစ္။
အရင္းစစ္ေတာ့ အျမစ္ေျမက လို႔ မေဟာဘူးလား။
အဲဒီကံေတြ ဘာမွ ေၾကာက္စရာ မရွိဘူး ကြဲ႕။

သူက အက်ိဳးတရား။
အက်ိဳးတရား ... သူ႕ကို ဘယ္နွယ့္ေၾကာင့္ သစၥာ...
သမုဒယသစၥာ ထဲကို ထည့္သလဲလို႔ ေမးရင္ ဘယ္လို အေျဖ ေပးမလဲ။ ...?
အက်ိဳးတရားကို ဘယ္ႏွယ့္ေၾကာင့္ သမုဒယထဲ ထည့္ရတာလဲ။
ဘယ္လို အေျဖ ေပးမလဲ။

စဥ္းစားကြဲ႔ေနာ္။
ဒါေတာ့ တဏွာ က အေၾကာင္း ကြဲ႔။ တဏွာ ဥပါဒါန္က အေၾကာင္း မရဘူးလား။ ကဲ... ကံက အက်ိဳးတရား။
အက်ိဳးတရား ဒုကၡသစၥာ။
သမုဒယသစၥာထဲ ဘယ္လို ထည့္တာလဲ ျပန္စဥ္းစားဖို႔ မေကာင္းလား။

ဒါေတာ့... သူ႔ကို သမုဒယထဲ ထည့္ေတာ့ အက်ိဳး မရွာရဘူးလား။
အက်ိဳးရွာ.... ဇာတိ ဆိုတဲ့ ခႏၶာ မရလား။
အဲဒီ ခႏၶာကို သစၥာ ဖြဲ႕ေတာ့ ဘာသစၥာလဲ။
ေၾသာ္ ဒုကၡသစၥာ။
ဒုကၡသစၥာ ... ဒီကံေၾကာင့္ ျဖစ္တာကိုး။
ဇာတိဆိုတဲ့ အက်ိဳးတရား ေထာက္ေတာ့ ကံက အေၾကာင္းတရား။
သမုဒယသစၥာ မရလား။

တဏွာ ဥပါဒါန္ ေထာက္ၾကည့္ေတာ့ ကံက အက်ိဳးတရား မရလား။
ဒုကၡသစၥာ။
စိစစ္ဖို႔ မေကာင္းလား။
ဒါေၾကာင့္ ေစ့ေစ့စပ္စပ္ ခႏၶာသိဖို႔ လိုတာကြဲ႕။
ကိေလသဝဋ္ သိဖို႔ လိုတယ္။ ကမၼဝဋ္ သိဖို႔ လိုတယ္။ ဝိပါကဝဋ္ သိဖို႔ လိုတယ္။ ၾကားလား။

ဒါမို႔ ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီးက မိမိကေနၿပီးေတာ့မွ သူခိုး အစစ္ကို မဖမ္းမိဘူး တဲ့။ၾကားလား။
သူ ဖမ္းတာ ... ပန္းတိမ္ မွာပဲ သြား သြား ဖမ္းတယ္တဲ့။
ေ႐ႊေတြ ဘာေတြ ေပ်ာက္တဲ့ အခါေလ။

ပန္းတိမ္ သမားက ကံနဲ႔ မတူလား ကြဲ႕။
လက္သည္ ရွာၾကည့္ေတာ့ တဏွာ ဥပါဒါန္လို႔ မေဟာဘူးလား။
ဥပါဒါနပစၥယာ....?၊ (ကမၼ)ဘေဝါ ၊

ကဲ ဥပါဒါန္သာ ခ်ဳပ္ရင္ ဒီကံ လာဦးမလား။
ဒါေတာ့ တရား အားထုတ္တာ ဥပါဒါန္ ခ်ဳပ္ဖို႔ လိုတာ။
ဒီလို စိစစ္ဖို႔ မေကာင္းလား။
ဥပါဒါန္ ဆိုတာ လိုရင္းကေတာ့...
ဥပါဒါန္ဟာ တဏွာေၾကာင့္ ျဖစ္တာ။
ဒါေၾကာင့္ တေစၧ ႀကီးေတာ့ သရဲ လို႔ မေဟာဘူးလား။
တဏွာေၾကာင့္ ဥပါဒါန္ ျဖစ္တာဗ်ား။ အဲလို စိစစ္ဖို႔ လိုတယ္ေနာ္။

ဒီလိုဆိုေတာ့ကာ တဏွာ ဥပါဒါန္က ဝဋ္အေနနဲ႔ ဘာဝဋ္လဲ။
ကိေလသဝဋ္။
ဟိုက ကမၼဘဝက ... ကမၼဝဋ္။
ကာယကံ ဝစီကံက ကမၼဝဋ္ မေနဘူးလား။
ဇာတိ ဇရာ မရဏက အက်ိဳးတရား ဝိပါကဝဋ္။

ဇာတိ ဇရာ မရဏကို ေထာက္ျပီးေတာ့ တဏွာ ဥပါဒါန္ ကံကို ....
အဲဒါ သမုဒယလို႔ သစၥာ ဖြဲ႕ရတယ္ကြဲ႕ေနာ္။

ဝဋ္ အေနက်ေတာ့...
တဏွာ ဥပါဒါန္က ကိေလသဝဋ္။
ကမၼဘဝက ကမၼဝဋ္ မေဟာဘူးလား။

အဲဒါေၾကာင့္ တဏွာ ဥပါဒါန္ကို ျပန္ၾကည့္တဲ့အခါ....
ကမၼဝဋ္က အက်ိဳးတရား ဒုကၡသစၥာ။
တဏွာ ဥပါဒါန္က အေၾကာင္း သမုဒယသစၥာ။
ဒီလို မေနဘူးလား။

ဇာတိ ဇရာ မရဏ အက်ိဳးတရားကို ေထာက္ေတာ့ ကမၼဝဋ္က သမုဒယသစၥာ ဒီလို မယူဘူးလား။

သူ႕ကို ေထာက္ၾကည့္ေတာ့ သမုဒယ ။
ဤႏွစ္ခုကို ၾကည့္ေတာ့ သူက အက်ိဳး ဒုကၡေပါ့။
အဲလို ယူလို႔ မရဘူးလား။
သူ႕ေနရာနဲ႔သူ နားလည္ ဖို႔ လိုတယ္ေနာ္။
သိမွ ပယ္ႏိုင္တာ။

ပဋိစၥသမုပၸါဒ္ ေဟာတာေလ။ အဲလို စိစစ္ဖို႔ မေကာင္းလား။
ထိထိမိမိ အဲဒါ သေဘာေပါက္ဖို႔ လိုတယ္ ကြဲ႕။

ေက်းဇူးေတာ္ရွင္ မံုလယ္ ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး။
အဂၢမဟာကမၼ႒ာနာစရိယ ဘဒၵႏၲ သံဝရ။


ငါ မရွိပါဘူးဆို ... ငါနာတယ္လို႔ ဝင္လာခဲ့တာ ကြဲ႕။
################################

ကိုယ့္ခႏၶာႀကီးက ေသမည့္ အပိုင္းကို ေရာက္ေနၿပီေနာ္။ သမၼဳတိ အေနနဲ႔...။

မနက္ခင္းနဲ႔ ေန႔ခင္း တူရဲ႕လား။
ေန႔ခင္းနဲ႔ ညေန တူရဲ႕လား။
ညေနနဲ႔ ည တူရဲ႕လား။

အေမာေတြက စိပ္ စိပ္ စိပ္ စိပ္ မလာဘူးလား။
ဒီ ခႏၶာ ... မိုးလင္းေတာ့မွာ မဟုတ္ဘူးေပါ့။
ဒီ ခႏၶာ... ညဦးမွာ ဇာတ္သိမ္းမွာပဲ။
အဲလို ေလ့လာဖို႔ မေကာင္းလား။

အဲလို သိေတာ့...
ခႏၶာဘက္ကို ဉာဏ္လွည့္လိုက္ေတာ့တာေနာ္။
ကဲ... ပုဂၢိဳလ္ သတၱဝါ ေတြ႕ေသးရဲ႕လား။
ေတြ႕တဲ့ တရားက သူေတြ ငါေတြလား ခႏၶာငါးပါး...။

အဲဒီ ခႏၶာဘက္ကို ေတြ႕တဲ့အခ်ိန္မွာ ပုဂၢိဳလ္သတၱဝါ ေတြ႕ရဲ႕လား။
မေတြ႕ေတာ့ဘူးေနာ္။

ေတြ႕တာက... ခႏၶာငါးပါးေပါ့။
ခ်ံဳးလိုက္ေတာ့... နာမ္ႏွင့္႐ုပ္ေပါ့။
ခ်ံဳ႕လိုက္ေတာ့ ... အနိစၥေပါ့။

႐ုပ္တရားႀကီးကလည္း ျဖစ္ၿပီး ပ်က္။
နာမ္တရားကလည္း ျဖစ္ၿပီး ပ်က္။
ျဖစ္ ပ်က္။ ျဖစ္ ပ်က္။ လို႔ မေဟာဘူးလား။

ေရွ႕က ျဖစ္ပ်က္။ ေနာက္က မဂ္။
ေရွ႕က ျဖစ္ပ်က္။ ေနာက္က မဂ္။
ျဖစ္ပ်က္နဲ႔ မဂ္ ဆက္ ဆက္ ဆက္သြားေတာ့...
ကိေလသာ ၾကားဝင္လို႔ ရပါမလား။
အဲဒီ စိတ္ေလးနဲ႔ ဝိညာဏ္ခ်ဳပ္ဖို႔ မလိုဘူးလား။
အဲဒါ လိုတာ....။ မဂ္စိတ္ ဖိုလ္စိတ္နဲ႔ ေပါ့ေနာ္။

ဒါမို႔... ခ်ံဳးလိုက္ေတာ့
ကိုယ္သာ နာ၍ စိတ္ မနာေစနဲ႔ ေပါ့။

ကိုယ္ဆိုတာ... အက်ိဳးတရား ဝိပါကဝဋ္ ခႏၶာေနာ္။
နာတယ္ က်ဥ္တယ္ ကိုက္တယ္ ခဲတယ္ ေအာ္ေနတာေပါ့။
ငါလား ေဝဒနာ...။
ေဝဒနာဘဲ။ သူေတြ ငါေတြ ဟုတ္ကဲ့လား။
ေဝဒနာ လို႔ မေဟာဘူးလား။

ကိုယ္သာ နာ၍ စိတ္ မနာေစနဲ႔ေနာ္။
အဲလို အက်ိဳး အျပစ္ကို သိေတာ့ကာ...
အက်ိဳးအေၾကာင္းကို သိတဲ့အတြက္ ေဒါသ ျဖစ္ေသးရဲ႕လား။
စိတ္ မနာတာ။... စိတ္ မနာတာ။

ခႏၶာကိုယ္ကေတာ့ လြတ္ကဲ့လား။
ေအာ္ေနတာ...။ အင္မတန္ ျပင္းထန္တဲ့ အခါ မေအာ္ဘူးလား။
ေအာ္တာ... လူလား ေဝဒနာ။
႐ူပကၡႏၶာ ေဝဒနာကၡႏၶာ သညာကၡႏၶာ သခၤါရကၡႏၶာ ဝိညာဏကၡႏၶာ လို႔ ေဟာ မေဟာ။
ငါ ပါရဲ႕လား။

ခႏၶာပဲ ေတြ႕တယ္ေနာ္။
ဒီလိုဆို... ဒိ႒ိ ျပဳတ္တာေပါ့ကြဲ႕။
အခု အဲလို တည့္တည့္ ေဟာျငားေသာ္လည္း
မရဘူးကြာ ငါ နာတယ္။ မရဘူး။
ငါ နာတယ္ မလာဘူးလား။
ငါ မရွိပါဘူးဆို ... ငါနာတယ္လို႔ ဝင္လာခဲ့တာ ကြဲ႕။
ငါ မရွိဘူးလို႔ မေဟာဘူးလား။

ေအာ္ေနတာ... ငါလား ေဝဒနာ။
အဲဒီ ေျပာတဲ့ အထဲကမွ ေၾကာင္ေတာင္ကန္းက .... ငါ နာတာတဲ့ဗ်ား။
စိစစ္ဖို႔ မေကာင္းလား။
ကဲ ရွာၾကည့္လိုက္။ ငါ ေတြ႕ပါမလား။

ေအာ္ေနတာ... ငါလား ေဝဒနာ။
ဘာျဖစ္လို႔ ငါ မေတြ႕တာလဲ။
အဲဒါ သူမ်ား ေမးရမွာလား ကိုယ္ေတြ႕...။
သႏၵိ႒ိက ေတြ႕ေနၿပီ...။ ၾကားလား။

ဒါ... သိရမည့္ တရားေနာ္။
အက်ိဳးတရား ဝိပါကဝဋ္ ခႏၶာ လို႔ မေဟာဘူးလား။
ဘုရား ရဟႏၲာေတြ လြတ္ပါမလား။
ကိေလသာ မဟုတ္ဘူး။ အက်ိဳး ဝိပါကဝဋ္။

ရဟႏၲာေတြျဖစ္ ... ရဟႏၲာေတြလည္း မခံရဘူးလား။
သူတို႔လည္း ဥတု မညီတဲ့အခါ ဖ်ားတာ နာတာ မျဖစ္ဘူးလား။
ျဖစ္တယ္။ ကိေလသာ သာ ကုန္တာေနာ္။
ကိေလသာခ်ဳပ္ ေနာက္ခႏၶာ လာေသးရဲ႕လား။

ရွိတဲ့ ခႏၶာကေတာ့ အက်ိဳးတရားမို႔ လြတ္ပါမလား။
ေအး... ဒါကေတာ့ သည္းခံရတာေပါ့။
စိစစ္ဖို႔ မေကာင္းလား။
ကိေလသာ မဟုတ္ဘူး။
ဒါမို႔....
ကိုယ္သာ နာ၍ စိတ္ မနာေစနဲ႔။
အဲလို သိေတာ့ ေဒါသစိတ္ ျဖစ္ေသးရဲ႕လား။
အဲဒါ လြတ္ေတာ့တာ ကြဲ႕။

အဲလို လြတ္ဖို႔ မလိုဘူးလား။
လိုရင္းအခ်က္ကေတာ့ ကိေလသာ ခ်ဳပ္ဖို႔ အဓိကေပါ့။

ေက်းဇူးေတာ္ရွင္ မံုလယ္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး။
အဂၢမဟာကမၼ႒ာနာစရိယ ဘဒၵႏၲ သံဝရ။

https://muditar.blog.com
www.facebook.com/muditaralinnsayadaw/
www.facebook.com/muditaralinnsayadwdham
achannallive/ တြင္လည္းဖတ္႐ွဴႏိုင္ပါသည္ ။

No comments:

Post a Comment