
ေသာတာပန္သာ မွန္ပါေစ၊ ေသာတာပန္ပုဂၢိဳလ္တို႔၏ အသိဉာဏ္၌ နက္ေယာင္ႏွင့္နက္, ခက္ေယာင္ႏွင့္ ခက္ေသာ ပစၥယာကာရ အမည္ရေသာ ေၾကာင္း-က်ဳိးဆက္ႏြယ္မႈ ပဋိစၥသမုပၸါဒ္သေဘာတရားသည္ ေပၚလြင္ ထင္ရွားသည္ ျဖစ္၍သာလွ်င္ ေရွး႐ႈ တည္လာေပ၏။ (ဒီ၊႒၊၂၊၈၃။)
ဤအထက္ပါ အ႒ကထာ၏ ဖြင့္ဆိုခ်က္ကို အထူးဂ႐ုျပဳ၍ မွတ္သားပါ။ အသင္သူေတာ္ေကာင္းသည္ မိမိကိုယ္ကို မိမိ ေသာတာပန္ဟု ထင္ေကာင္း ထင္ေပမည္။ ထိုအခါ — ”ငါသည္ ေၾကာင္း-က်ဳိးဆက္ ပဋိစၥသမုပၸါဒ္ သေဘာတရားတို႔ကို အတိတ္ အနာဂတ္ ပစၥဳပၸန္ ကာလသုံးပါးလုံး၌ သမၼာဒိ႒ိဉာဏ္ပညာျဖင့္ ကိုယ္တိုင္ မ်က္ေမွာက္ ထြင္းေဖာက္သိျမင္ၿပီလား၊ သိမ္းဆည္းႏိုင္ၿပီလား၊ ဝိပႆနာ ႐ႈႏိုင္ၿပီလား”ဟု မိမိကိုယ္ကို မိမိ ေမးၾကည့္ပါ။ အကယ္၍ — ”မသိမျမင္ေသး၊ မသိမ္းဆည္းတတ္ေသး၊ ဝိပႆနာ မ႐ႈတတ္ေသး”ဟု အေျဖ ထြက္ခဲ့လွ်င္ ”ငါသည္ ဘုရားရွင္ ဆိုလိုေတာ္မူေသာ ေသာတာပန္မ်ဳိးကား မဟုတ္ေသး”ဟုသာ မိမိကိုယ္ကို မိမိ ဆုံးျဖတ္ပါ။ အေၾကာင္းမူ ဘုရားရွင္ ဆိုလိုေတာ္မူေသာ ေသာတာပန္သူေတာ္ေကာင္း၏ အသိဉာဏ္၌ ေၾကာင္း-က်ဳိးဆက္ = ပဋိစၥသမုပၸါဒ္ သေဘာတရားတို႔သည္ ေပၚလြင္ထင္ရွားစြာ တည္ေနေသာေၾကာင့္ပင္ ျဖစ္ေပသည္။
¤ ဖားေအာက္ေတာရဆရာေတာ္ ¤
သာတာပႏၷာနၪၥ နာမ ပစၥယာကာေရာ ဥတၱာနေကာဝ ဟုတြာ ဥပ႒ာတိ။ (ဒီ၊႒၊၂၊၈၃။)
https://muditar.blog.com
www.facebook.com/muditaralinnsayadaw/
www.facebook.com/muditaralinnsayadwdham
achannallive/ တြင္လည္းဖတ္႐ွဴႏိုင္ပါသည္ ။
No comments:
Post a Comment